از سوی روابط عمومی فرمانداری خلخال منتشر شد؛

پیام فرماندار خلخال در آستانه 22 بهمن 1395

در آستانه 22 بهمن فرماندار خلخال خواستار حضور پرشور مردم در این حماسه ملی شد.
کد خبر: ۸۸۲۲۲۲۹
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال به نقل ازازناو، به نقل از روابط عمومی فرمانداری خلخال ،فرماندار خلخال در پیامی از مردم خواست تا با حضور گسترده خود بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی وامام راحل تجدید میثاق نمایند.

در بخشی از این پیام آمده است:

فرماندار خلخال 22 بهمن را روز میثاق با آرمان های امام و شهدا عنوان کرد و افزود: یوم الله 22 بهمن، روز میثاق با فجرآفرینان و سلحشوران نهضت انقلاب به رهبری حضرت امام (ره) است و در همین راستا، در راهپیمایی 22 بهمن، مردم شهرستان خلخال همراه با مردم سراسر میهن اسلامی، در صحنه حضور و پشتیبانی و حمایت خود را از منویات مقام معظم رهبری، نظام و آرمان های انقلاب اسلامی اعلام می نمایند.

بابایی همچنین حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و مستکبرین دانست و گفت: حضور حماسی و عظیم مردم در صحنه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، مایوس کننده تمامی دشمنان و بدخواهانی است که دندان طمع بر ملت و نظام جمهوری اسلامی تیز کرده اند.

وی در پایان با بیان اینکه انقلاب اسلامی امروز بعد از سی و هشت سال با طراوات، زیبایی و اقتدار به راه خود ادامه می دهد نیز گفت: امسال در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، بار دیگر با آرمان های شهدا و امام شهدا، عهد و پیمان بسته و با استواری و صلابت، در مسیر تداوم راه شهدا حرکت می کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار