با حضورمردم شهیدپرور روستای خوجین جشن انقلاب مردمی در مسجد جامع خوجین برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۲۲۳۲
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال به نقل ازازناو، همزمان با جشن های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امشب با حضورمسئولین شهرستان و مردم شهیدپرور روستای خوجین جشن انقلاب مردمی در مسجد جامع این روستا برگزار شد.

دراین مراسم فرماندار خلخال ضمن استماع خواسته های مردمی روستای خوجین قول پیگیری برای حل مشکلات این روستا را دارد.

فرماندار خلخال گفت: برای آبیاری تحت فشار روستای خوجین بیش از یک میلیارد و ششصد میلیون تومان هزینه شده که علاوه بر بالا بردن راندمان آبیاری موجب تسهیل در امورات کشاروزی اهالی شده است.

وی افزود: دیواری ساحلی وبرقرسانی در نقاط مختلف خوجین نیز با اعبتار 850میلیون تومان به اتمام رسیده است.

همچنین فرماندار خلخال با تشریح ابعاد مختلف انقلاب اسلامی ، مبارزات امام راحل گفت: 22 بهمن صحنه حضور مردم برای نشان دادن قدرت اقتدار ایران اسلامی است و مردم همیشه در صحنه شهرستان خلخال با حضوری دوباره در زیر پرچم جمهوری اسلامی ضمن تجدید میثاق با رهبری در سی و هشتمین سال از پیروزی انقلاب اسلامی ندای دشمن شکن مرگ بر آمریکا ومرگ بر اسرائیل سرخواهند داد.

در این مراسم دکتر بشیر خالقی نماینده مردم شهرستان خلخال وکوثر نیز در سخنانی از مردم خواست تا با حضور گسترده خود در روز 22 بهمن پیام انقلاب اسلامی را که با زحمات امام راحل و شهدا به بار نشسته به دنیا مخابره کنند.

اجرای سرود دسته جمعی ، قرائت مقاله وشعر در وصف انقلاب اسلامی و تجلیل از فعالان فرهنگی و گروه سرود از دیگر برنامه ای جشن انقلاب در مسجد جامع روستای خوجین بود.

ارسال نظرات