معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان:

حضور همه اقشار جامعه در راهپیمایی 22 بهمن ضروری است

همه اقشار جامعه باید با شرکت گسترده در راهپیمایی پيروزي انقلاب، حضور و انسجام خود را به جهانیان نشان دهند و این حضور بیانگر انسجام داخلی و اتحاد ملی در کشور باشد.
کد خبر: ۸۸۲۲۲۳۷
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان همزمان با هشتمین روز از ایام الله دهه فجر در نشست مشترک مدیران آموزش و پرورش استان زنجان که با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنائی کشور برگزار شد، به بیان مفهوم مدیریت هوشمند در نظام آموزشی پرداخت و گفت: مدیریت هوشمند، مدیریتی است که موارد ضروری در زمان مناسب توسط مجموعه‌ای از تصمیم گیرندگان مورد بررسی قرار گرفته و دنبال شود.

سید بیوک موسوی بر ضرورت همکاری سازمان‌های مرتبط با مسائل دانش آموزان استثنائی تاکید کرد و افزود: در این راستا باید برنامه ریزی دقیق و خدمت رسانی مطلوبی داشته باشیم چرا که انجام اقدامات و برنامه های دقیق نسبت به نگاه دلسوزانه و عاطفی از اولویت بالاتری برخوردار است.

وی در ادامه سخنان خود در جمع خبرنگاران به اهمیت حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و گفت: همه اقشار جامعه باید با شرکت گسترده در راهپیمایی پيروزي انقلاب، حضور و انسجام خود را به جهانیان نشان دهند و این حضور بیانگر انسجام داخلی و اتحاد ملی در کشور باشد.

معاون استاندار زنجان با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل، شهدا و همه افرادی که دل در گرو انقلاب و نظام دارند، خاطرنشان کرد: نام امام راحل و شهدای انقلاب با روز 22 بهمن شناخته شده و همه اقشار جامعه باید با همت و ایثار خود در این راهپیمایی حضور داشته باشند.

گفتنی است معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان این نشست از آموزشگاه شهید قاصدی دارای 13 کلاس با 71 دانش آموزان دارای نیازهای ویژه و نیز آموزشگاه 7 کلاسه طوبی با 31 دانش آموز کم توان و مبتلا به اوتیسم بازدید کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار