خون مدافعین حرم معامله شدنی نیست

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوثر گفت: به دنبال بحث برجام هزاران سانتریفیوژ از کشور خارج شد و قلب راکتور هسته ای اراک بتن کاری شد، درحالی که غنی سازی 20 درصدی داشتیم با لبخند این دُر گران بها را از دست دادیم حال نه به تماسهایمان جواب می دهند و نه به ایمیل هایمان.
کد خبر: ۸۸۲۲۲۴۱
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، یادواره شهدای سه ماهه چهارم پایگاه شهید چمراه شهر گیوی با حضور مسئولان شهرسانی، نیروهای نظامی و انتظامی، نخبگان، فرهیختگان، بسیجیان و دیگر اقشار مردم در محل مسجد امام حسن عسکری(ع) منطقه 2 شهری برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین تمجید، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوثر و سخنران این مراسم معنوی ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، انقلاب اسلامی را تبلور اقتدار، ایستادگی و وحدت کلمه در برابر کفار و استکبار جهانی عنوان کرد و گفت: دشمن پیشتر و از بدو انقلاب خواهان از بین بردن وحدت اسلامی و انقلابی مردم ایران بود که دلاورمردان این سرزمین واژه واقعی ایستادگی را برای جهانیان تعریف کرده و نشان دادند که وحدت و همبستگی و قدرت و ایستادگی تنها واژه هایی است که می تواند دشمن را به عقب راند.

وی با اشاره به بحث برجام و دیدگاه های طرف غربی افزود: به دنبال بحث برجام هزاران سانتریفیوژ از کشور خارج شد و با بتن کاری قلب راکتور هسته ای اراک تعطیلی محض به وجود آمد، درحالی که غنی سازی 20 درصدی داشتیم با لبخند این دُر گران بها را از دست دادیم حال که همه این دستاوردهایمان را از ما گرفته اند نه به تماسهایمان جواب می دهند و نه به ایمیل هایمان؛ درنتیجه مسئولین می بایست بیش از پیش به این اعمال خصمانه استکبار بصیرت و هوشیاری کامل داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین تمجید خاطر نشان کرد: 6 کشور متجاوز، خون خوار و کفتار صفت که خون شهدای حرم، خون بیگناه مردم یمن، حماس، عراق، سوریه و ... از لای دندان هایشان می ریزند آن وقت با لبخند در میز مذاکرات حضور می یابند و دَم از حقوق بشر میزنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوثر گفت: در مقابل استکبار و همپیمانانش می بایست ایستاد، همانطور که شهدای مدافعین حرم و شهدای جنگ تحمیلی ایستادند و مقتدرانه از آرمانها و دستاوردها دفاع کردند؛ زبان صلابت، رمعنویت، اقتدار و قدرت امت اسلامی است که دشمن را وادار به عقب نشینی می کند و تنها راهکاری می باشد که می توان از آن در برابر فتنه ها و ترفند های پلید آنها استفاده کرد؛ چرا که یک گام عقب نشینی با هزاران گام پیشروی دشمن برابر است.

وی با اشاره به تحریم های موشکی ایران اسلامی افزود: همانطور که عنوان شد یک گام عقب نشینی برابر است با هزاران گام پیشروی دشمن و این مصداق بحث برجام است که داشته های هسته ای، سانتریفیوژه ها و ... را گرفتند و حال با وجود اینکه ایران اسلامی به تعهداتش در همه زمینه ها عمل کرده است، با زیرسوال بردن نظام اسلامی بحث موشکی را مطرح می کنند و تحریم های اقتصادی و ... دیگری بر علیه ایران اسلامی وضع می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین تمجید با تاکید بر مسئله هوشیاری مسئولین در برابر فتنه های دشمنان داخلی و خارجی افزود: با خون مدافعین حرم معامله نمی شود، همه و همه صف بسته اند تا با یک دستور عاشورایی ولی امر مسلمین(مد ظله العالی) صهیونیسم و استکبار جهانی را از زمین محو کنند؛ مسئولین به هوش باشند در برابر بدعهدی هایی که تا کنون از طرف غربی صورت گرفته است انقلابی برخورد کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوثر ابراز کرد: دشمن از پیشروی نیروهای مقاومت در سوریه و شکست تروریست ها در عراق هراسان است؛ تروریست ها هم اکنون در محاصره کامل نیروهای مقاومت هستند و این نقطه عطفی برای رسیدن به اهداف انقلابی در برابر کفتار صفتان می باشد.

وی با بیان اینکه حزب الله قطره ای از چشمه زلال ولایت است گفت: سربازان و دلاورمردان، وعده الهی بر نصرت مومنین است، مگر در جنگ 33 روزه حزب الله نصرت الهی نرسید، این بدان معناست که در میانه راه هیچگاه در هیچ شرایطی نباید از اهداف انقلابیمان دور شویم و سستی کنیم والا همانند جنگ اُحد شکست خواهیم خورد فلذا می بایست بر صراط مستقیم ولایت حرکت کنیم و از اختلاف بپرهیزیم و وحدت و همبستگی را در جامعه تبیین و ترویج دهیم؛ این مهم مد نظر امام(ره) و رهبری بوده و لازمه رسیدن به اهداف انقلابی در جامعه اسلامی است.

ارسال نظرات