مدیر رفاه و امور اجتماعی اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان زنجان:
وجود مجموعه های فرهنگی و ورزشی، تفریحی کارگران در کل استان و شهرستانها یک مزیت به حساب می آید و کارگان می توانند بدون هیچ مشکلی از این امکانات ورزشی استفاده نمایند.
کد خبر: ۸۸۲۲۲۴۲
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر رفاه و امور اجتماعی اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان زنجان درنشست تخصصی در خصوص تبیین اقتصاد مقاومتی به مناسبت دهه مبارک فجر ضمن تبریک دهه مبارک فجر و گرامیداشت این دهه، هدف از برگزاری این نشست ها را بررسی تخصصی و افزایش اطلاعات و آگاهی جامعه از اقتصاد مقاومتی و ویژگی ها و منافعی که از قبال اقتصاد مقاومتی برای جامعه بدست می آید، گفت:

مجتبی بازرگان از آمادگی حوزه رفاه و امور اجتماعی اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان برای خدمت رسانی به جامعه هدف خبر داد.

وی تصریح کرد: وجود مجموعه های فرهنگی و ورزشی، تفریحی کارگران در کل استان و شهرستانها یک مزیت به حساب می آید و برای در اختیار قرار دادن امکانات و تجهیزات این اماکن ورزشی برای کارگران زحمت کش و جامعه هدف هیچ مشکلی وجود ندارد و کارگان میتوانند بدون هیچ مشکلی از این امکانات ورزشی استفاده نمایند.

در ادامه رئیس کانون کارفرمایان استان به تشریح اقتصاد مقاومتی پرداخته و گفت: هدف نهایی و اساسی اقتصاد مقاومتی، این است که کشور از جهت اقتصادی مقاوم شود و بتواند در مقابل توطئه های دشمنان مقاومت نماید.این مسئله مهم ترین نقطه افتراق اقتصاد مقاومتی با اقتصاد ریاضتی است.

سلطانی افزود: اقتصاد ریاضتی با فشار به مردم و اقتصاد داخلی و حتی کاهش برنامه های توسعه ای کشور، سعی می نماید کشورهای دیگر را راضی کند. این کشورها اگرچه در ظاهر ممکن است دشمن هم تلقی نشوند اما حداقل موضوع این است که قدر مسلم از نظر اقتصادی رقیب هستند و امروزه همگان می دانند که رقابت در عرصه اقتصاد تفاوت چندانی با جنگ در عرصه نظامی ندارد. چه بسا تبعات شکست در رقابت اقتصادی بسیار وسیع تر و مخرب تر برای یک کشور باشد.

وی با اشاره به شاخص های اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: تجمل گرایی یکی از معضلات اصلی در حال حاضر جامعه ما می باشد زیرا که تجمل گرایی راه مصرف زدگی را هموار می کند و سرانجام، انگیزه تولید را از جامعه می گیرد، وقتی جامعه ای به اسراف و تجمل گرایی پرداخت و آزادانه و بدون کنترل به مصرف کننده صِرف تبدیل شد، به تدریج از قدرت تولید آن کاسته می شود

ارسال نظرات