خبرهای داغ:
در بیانیه سپاه استان قم عنوان شده؛

راهپیمایی 22 بهمن خنثی کننده توطئه های استکبار جهانی

حضور باصلابت مردم غیور ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن تجدید میثاق با آرمان های بلند امام راحل (ره) و خنثی نمودن توطئه های استکبار جهانی است.
کد خبر: ۸۸۲۲۲۵۱
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷
راهپیمایی 22 بهمن خنثی کننده توطئه های استکبار جهانی

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، متن کامل بیانیه سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) که به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران منتشر شده است به این شرح می باشد: 

دهه فجر و یوم الله 22 بهمن، روز تبلور شکوه و ایثار مردم همیشه سرافراز و آزادی جمهوری اسلامی ایران است.

در این روز های سرنوشت ساز و عزیز؛ ملت بزرگ ایران با رهبری داهیانه بیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) با تاسی از آموزه اسلام ناب محمدی(ص) حکومت 2500 ساله رژیم طاغوتی استبداد و استکبار را در هم پیچیدند.

بدیهی است پیروزی انقلاب اسلامی ، طلیعه پیشرفت کشور در تمام عرصه ها بود و به برکت خون شهیدان و مجاهدت دانشمندان کشور دستاورد های فراوانی به دست آورده است.
 
انقلاب اسلامی ایران، در حالی وارد سی و نهمین سال پیروزی خود می شود که چهره پلید و واقعی آمریکای جنایتکار(شیطان بزرگ) نمایان تر شده است. این در حالی است که امواج خروشان ظلم ستیزی و فریاد مستضعفان کشورهای مسلمان بحرین، یمن، نیجریه و ... علیه مستکبران عالم در سایه انقلاب شکوهمند اسلامی شکل گرفته و عرصه بر دشمنان اسلام تنگ آمده است.

لذا چشم مستضعفان جهان به این حرکت اسلامی مردم ایران دوخته شده است. حضور باصلابت مردم غیور ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن تجدید میثاق با آرمان های بلند امام راحل (ره) و خنثی نمودن توطئه های استکبار جهانی است.

سپاه امام علی بن ابی طالب(علیه السلام) استان قم از تمام  مردم ولایتمدار قم دعوت می نماید در این میثاق ملی و در راستای پاسداشت خون شهدا و حمایت از ملت های ستمدیده دنیا و پاسخ یاوه گویی سردمداران نظام سلطه با شور و شعور انقلابی در راهپیمایی 22 بهمن شرکت نمایند.

                                               اجرکم عندالله
ارسال نظرات