اختتامیه اولین جشنواره مولودی خوانی و دف نوازی "فجر انقلاب" کردستان در مجتمع نور سنندج در حال برگزاری است.
کد خبر: ۸۸۲۲۲۵۲
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، هم اکنون مراسم اختتامیه اولین جشنواره استانی دف نوازی و مولودی خوانی "فجر انقلاب" کردستان با حضور شرکت کنندگان،جامعه مداحان استان و عموم مردم، نماینده ولی فقیه در استان کردستان، جانشین فرمانده سپاه کردستان در مجتمع نور سنندج در حال برگزاری است.
 

محسن یوسفی در سخنانی اظهار داشت: سازمان بسیج مداحان استان کردستان افتخار دارد برای اولین بار جشنواره مولودی خوانی و دف نوازی را با نام "فجر انقلاب" در دهه مبارک فجر برگزار نماید.

مسئول سازمان بسیج مداحان استان کردستان افزود:  از میان 120 اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره 45 اثر به جشنواره استانی راه پیدا کردند و در این مراسم 3 گروه برتر مولودی خوان،سه نفر برتر تک خوان و سه نفر برتر تکنوازمعرفی خواهند شد.
 
حجت الاسلام شاهرودی در این مراسم در سخنانی ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت: انقلاب اسلامی تحولی بزرگ در جهان در همه امور ایجاد کرد.
 
وی افزود: در آن زمان تمامی امور جهان صرف امور مادی، غریضی و حیوانی می شد اما انقلاب اسلامی تحولی در فرهنگ مادی غرب ایجاد کرد.
 
نماینده ولی فقیه در استان کردستان در ادامه با اشاره به موسیقی مبتذل و مادی غرب و فرهنگ ناب و اصیل اسلامی گفت: موسیقی اسلامی عرفانی معنوی و سرشار از آرامش است چیزی که در موسیقی غرب که ترویج خشونت و لهو لعب است، یافت نمی شود.
 
 
ارسال نظرات