خبرهای داغ:
روابط عمومی سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی:
روابط عمومی سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی با نزدیک شدن به راهپیمایی عظیم و دشمن شکن یوم الله 22 بهمن بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۸۸۲۲۲۸۳
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳

بسمه تعالی

بیانیه

از صدر اسلام تا کنون شاید حماسه ای به عظمت یوم ا... 22 بهمن اتفاق نیفتاده باشد . در این روز قدرت الهی ظهور یافت و قدرت های شیطانی زایل شدند و اقتدارشان تضعیف شد، در چنین روز فرخنده ای حق بر باطل و جنود رحمانی بر اولیای شیطان و حزب ا... بر طاغوتیان غلبه نمود و حکومت عدل اسلامی مستقر گردید و دست انتقام حق از آستین ملت ایران به رهبری مرجع عالیقدر جهان اسلام حضرت امام خمینی(ره) بیرون آمد و نصرت اعجاب آمیز اسلام برکفر تحقق یافت.

انقلاب اسلامی ایران در طول 38 سال گذشته از نشیب و فراز های فراوانی گذر کرده است . انقلابی که جهان استکبار به دنبال فروپاشاندن آن است ؛ و هر بار با کیدی جدید در این راه می کوشد ، حال آنکه حضور مردمی بصیر زیر لوای پرچمداری حکیم موجب شده تا ایران اسلامی در گذر از تندبادهایی که پیش رو دارد خم به ابرو نیاورد .

رهبر معظم انقلاب ، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) به حق فرمودند " ملت ایران جواب یاوه گویی های آمریکا را در روز 22 بهمن خواهد داد " و این بار نیز مردم شریف ایران اسلامی با حضور به موقع ، شجاعانه و دشمن شکن خود در راهپیمایی 22 بهمن ماه دشمنان اسلام را ناکام خواهند گذاشت .

سپاه حضرت جوادالائمه (ع) نیز از آحاد مردم غیور استان خراسان شمالی جهت شرکت در راهپیمایی 22 بهمن ماه دعوت بعمل می آورد تا بار دیگر با فریاد مرگ بر آمریکا و مشت های گره کرده خود ، به جهانیان اعلام کند پای آرمان های امام راحلمان ایستاده ایم و با بصیرت و از عمق جان مقابل مستکبران برای دفاع اسلام عزیز باقی خواهیم ماند .

وعده ما جمعه ، راهپیمایی عظیم و دشمن شکن یوم الله 22 بهمن

روابط عمومی سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی

ارسال نظرات
پر بیننده ها