خبرهای داغ:

بیانیه بسیج دانشجویی شاهرود در حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن

بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود با صدور بیانیه ای مردم را به حضور پرشور در راهپینایی 22 بهمن فراخواند.
کد خبر: ۸۸۲۲۳۴۰
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود با صدور بیانیه ای به شرح ذیل مردم را به حضور پرشور در راهپینایی 22 بهمن فراخواند:

دهه فجر، دهه ی تجدید عهد و میثاق ملت ما با انقلاب است، و دهه گرامیداشت بزرگ ترین معجزه ی الهی در این روزگارهاست. (امام خامنه ای (مدظله العالی)

دهه فجر انقلاب اسلامی سرآغاز طلوع خورشید درخشان انقلاب اسلامی و تبلور شکوه و عظمت نهضتی مبتنی بر تعالیم نبوی در عصر حاضر بوده که توانست حکومتی الهی را در سرزمین پاک ایران تثبیت کند.

امروز در سایه حفظ و صیانت از ارزش‌ها و اصول مترقی انقلاب اسلامی شاهد پیشرفت و عزت روز افزون ایران اسلامی در عرصه های مختلف هستیم که همه این دستاوردهای ارزشمند و گرانسنگ را می‌توان نتیجه مجاهدت ملت ایران با توکل به خداوند و عنایت حضرت ولیعصر (عج) دانست .

بی تردید ملت بزرگ ایران با وحدت و ولایت‌مداری خود تاکنون توانسته است قله‌های رفیع سرافرازی را طی کرده و تمامی شیطنت ها و توطئه های نظام استکباری را خنثی کند.

مردم ایران مبارزه با استکبار را از امامی به یادگار دارند که از هیچ چیز جز خدا واهمه نداشت و این یعنی مرگ استکبار و استبداد حرکت ما حرکت هدفدار، سنجیده ، پیوسته، خستگی ناپذیر و سرشار از ایمان و اخلاص تا تحقق جامعه اسلامی است البته نه فقط در گفتار ونوشتار وتبیین؛ بلکه سنگر به سنگر پیش رفتن و خود را به هدف والا رساندن است.

اکنون وظیفه ما انتقال شایسته این میراث گرانبها ، ارزشها و باورهایمان به نسل های بعدی است یعنی انتقال باور حاکمیت بخشیدن به دین خدا و متلاشی ساختن قدرت های پوشالی ، شیطانی و طاغوت .

و حالا  در آستانه سی و نهمین  بهار انقلاب اسلامی  بسیج دانشجویی شاهرود اعلام می دارد ضمن حضور پرشور در راهپیمایی عظیم 22 بهمن، همه اقشار مختلف و دلسوزان ایران اسلامی را به حضور گسترده در این راهپیمایی دعوت نموده و تاکید دارد تداوم راه و حفظ دستاوردها علاوه بر مقاومت و ایستادگی نیازمند هوشیاری و حضور فعال ملت در صحنه است.

دانشجویان دانشگاه های شهرستان شاهرود ضمن تاکید بر این مهم، خود نیز هوشیار و بصیر، مراقب تمامی افعال و اعمال فریبکارانه دشمن هستیم و در سنگر جهاد علمی فرهنگی،زیر پرچم ولایت فقیه, مجهز به سلاح روز ،سربلند و سر افراز خواهیم ماند و برای حفظ انقلاب و دستاوردهای آن که حاصل خون هزاران شهید ،جانباز و مفقود الاثر است از هیچ کوششی فرو گذار نخواهیم کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها