خبرهای داغ:
شهردار تبریز در نخستین یادواره شهدای شهرداری این کلان شهر گفت: خدمت بی منت به شهروندان و مردم و تلاش جهادگونه برای آبادانی و توسعه شهر تداوم راه شهداست.
کد خبر: ۸۸۲۲۳۴۴
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی افزود: وظیفه خادمان مردم در شهرداری تبریز این است که مردم را تکریم کنیم و به مردمی که هزاران شهید را در راستای پیروزی و دفاع از انقلاب تقدیم کرده اند صادقانه و عاشقانه خدمت بی منت کنیم.

وی با اشاره ریشه دواندن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی بیان کرد: پدران، فرزندان و برادران ما شهید شده اند تا مردم با استقلال و سر افرازانه زندگی کنیم و روی پای خود بایستیم.

نجفی با اشاره به اینکه روزانه بیش از دو میلیون نفر در شهر تبریز فعالیت می کنند اظهار داشت: 47درصد جمعیت استان بزرگ آذربایجان شرقی ساکن تبریز هستند و جلب رضایت این عده از هم شهروندان به معنای حصول رضایت نیمی از هم استانی ها خواهد بود.

شهردار تبریز با تاکید بر اینکه هر ارگانی اگر به دنبال رضایت شهروندان باشد این رضایتمندی، رضایت از نظام خواهد بود خاطرنشان کرد: اصلی ترین نشانه ادامه دادن راه شهیدان این است که در توسعه شهر و کشور جهادگونه و جهاگرانه پیش برویم و تا جان داریم جهادگرانه به فکر خدمت رسانی به مردم باشیم.

وی با اشاره شهدای گلگون کفن خانواده شهرداری که در راه دفاع از دین، ناموس و خاک کشور به شهادت رسیدند یادآور: اعتقاد در شهدای گرانقدر آنچنان بالا بود که برای دفاع از خاک و ناموس و نظام، رفتند و شهید شدند.

نجفی افزود: ما باید راه شهدا را ادامه دهیم و در این راستا وظیفه داریم برای توسعه، آبادانی و خدمت رسانی به شهروندان با تمام توان کار کنیم.

شهردار تبریز در ادامه سخنانش با درخواست از شهروندان جهت حضور پرشور و دشمن شکن در راه پیمایی روز 22 بهمن بیان داشت: در راستای لبیک گویی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و برای اینکه پاسخ درخور و دندان شکنی به مخالفان نظام، و کسانی که نمی توانند توسعه و عظمت انقلاب نظام اسلامی را ببینند فردا در راهپیمایی حضور خواهیم داشت و همراهی خود با ولایت را نشان خواهیم داد.

شهردار تبریز با قدردانی از اداره کل روابط عمومی، حوزه سه بسیج شهید جوادی، معاونت فرهنگی و سایر عوامل اجرای اولین یادواره شهدای شرداری تبریز، ادامه داد: در کنار تکریم و تعظیم به مقام والای شهدای شهرداری تبریز باید همه کمک کنند تا بتوانیم شهری در خور و شان شهروندان زمان شناس و حق باور تبریز بسازیم بخصوص در آستانه سال 2018 که تبریز میزبان گردشگران خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها