خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

ناکارآمدی احزاب در کشور/ احزاب زمینه ساز تفرقه داخلی و طمع دشمن به انقلاب

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: احزاب مختلف در کشور ما موفق عمل نکرده اند و با ایجاد اختلاف و دو دستی ، شادی را برای دشمن به ارمغان آورده اند.
کد خبر: ۸۸۲۲۳۵۳
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ علی قاسمی صبح امروز در مجمع عالی بسیج فرهنگیان استان ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، پرهیز از طغیان و سرکشی را از شاخصه های یک مدیر انقلابی دانست و اظهارداشت: امروز در کشور ما با بهره گیری از الگوی غربی مجامع و احزاب تشکیل شدند.

وی عنوان کرد: در اسلام تنها دو حزب الله و شیطان را داریم که 98 درصد ملت ایران حزب الله هستند. احزاب در ایران شکست خورده اند و بازدهی ندارند و آنقدر در گرفتن پست و مقام و جایگاه درگیری دارند که به رفع گرفتاری های مردم نمی رسند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: در کشور ما ایده امام راحل و انقلاب بر اصل انتخابات مستقیم با رای مردم بوده است و تشکیل احزاب الگوی نادرستی از فرهنگ غرب است و این تشکل های صنفی ما را وادار کرده که در مقابل انقلاب و اصول آن طغیان گر شویم.

وی خاطرنشان کرد: احزاب مختلف در کشور ما موفق عمل نکرده اند و با ایجاد اختلاف و دو دستی ، شادی را برای دشمن به ارمغان آورده اند.

قاسمی تصریح کرد: دشمن به واسطه این احزاب و تشکل ها برای نابودی انقلاب یا ضربه زدن به آن طمع می کند.

وی متذکر شد: یک مدیر انقلابی تشکل را به سمتی نمی برد که در برابر انقلاب و یاران انقلاب قرار بگیرند بلکه برای تقویت نظام انسجام و وحدت را حول محور ولایت ایجاد کرده و رشد می دهد.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) با اشاره به شاخصه های یک مدیر یا سازمان انقلابی ادامه داد: امام راحل بسیج را نهاد انقلابی معرفی کردند، نهادی که از اول انقلاب در بخش های امنیتی، فرهنگی و دفاعی پیشرو بوده است . انقلابی بودن یعنی مسئولیت پذیری و شما فرهنگیان تعهدی دینی و اخلاقی دارید.

وی با بیان اینکه انقلابی بودن یعنی بی تفاوت نبودن بر سرنوشت جامعه، نوع دوستی، تولی و تبری، فداکاری و از خود گذشتگی، تحمل سختی ها و مشکلات و استقامت در راه هدف.

قاسمی خاطرنشان کرد: انقلاب تحول نوین فرهنگی ایجاد کرد. انقلابی بودن یعنی نترسیدن، مراقب بودن، غافلگیر نشدن، جهاد کبیر دربرابر استکبار و خواسته های نا به حق آن و سازش نکردن و تسلیم نشدن دربرابر دشمن .

وی عنوان کرد: انقلابی ترین سازمان مردمی بسیج است که این را در طول انقلاب به خوبی ثابت کرده است. رسالت بسیج دفاع همه جانبه در برابر نفوذ دشمن خصوصا در تشکل های فرهنگی و جامعه سیاسی است .

وی اظهار داشت: اعتقاد به اسلام ناب و عمل به دستورات آن، ساده زیستی، رسیدگی به محرومین، پرهیز از منت گذاری، پرهیز از امتیاز خواهی و رانت خواری، تشخیص به موقع و عمل به هنگام و کم هزینه اما پرفایده بودن از جمله شاخصه های مدیر انقلابی است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها