فرمانده سپاه ملكان:

انقلاب محاسبات استکبار را نقش برآب کرد

فرمانده سپاه ملكان در نشست بصیرتی بسيجيان پايگاه شهيد نوايي این ناحیه گفت: پیروزی انقلاب نقطه عطفي در تاريخ معاصر اسلام شد چراکه دست غيب الهي از آستين امام خميني(ره) و ملت ايران بيرون آمد و پشت ابرقدرت ها را شكست و محاسبات استكبار جهاني را نقش بر آب كرد.
کد خبر: ۸۸۲۲۳۵۴
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جواد اكبري افزود: دشمن پس از شكست خوردن در انقلاب اسلامي سال پنجاه و هفت و جنگ هشت ساله، اكنون عقيده و ايمان ما را هدف قرار داده و با جنگ نرم به مصاف ما آمده است كه خيلي خطرناكتر از جنگ سخت است.

وي اظهار داشت: مجروحان و كشتگان جنگ سخت تبديل به قهرماناني براي اسلام مي شدند در حالي كه مجروحان و كشتگان جنگ نرم چنين حالي ندارند و دشمن آن ها را با ابزار شيطاني خود رسوا مي كند پس بايد بهوش باشيم و فريب خدعه هاي جنگ نرم دشمن را نخوريم .

اكبري ادامه داد: راه ما، همان راه جاويد قرآن است و ما احكام خود را از قرآن و اهل بيت اخذ مي كنيم و مادامي كه ملت ما در اين راه قدم برداشته است نصرت و پيروزي شامل ماست.

وي در ادامه خطاب به جوانان یادآور شد: از قرآن جدا نشويد چراکه شهيد باكري، شهيد چمران،شهيد صياد شيرازي ،شهيد خلبان بابايي و ديگر نخبه هاي ما كه حتي برخي در غرب تحصيل كرده بودند در سايه تمسك به قرآن و اهل بيت و نماز شب توانستند به اسلام خدمت كنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها