مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در این آیین گرامیداشت دهه فجر پایگاه شهید مددی این شهرستان، مهم ترین دستاورد جهانی انقلاب را احیای تفکر اسلام و حکومت اسلامی و دینی عنوان کرد.
کد خبر: ۸۸۲۲۳۷۶
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنزاد با اشاره به تحولات و رخدادهای جهانی پس از انقلاب اسلامی، افزود: همین تاثیرگذاری های غیرقابل انکار و شگفت انگیز است که همه قدرت های شرق و غرب را نگران کرده و موازنه قدرت را در جهان بر هم زده است.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران کوتاه کننده دست استمارگران شرقی و غربی و نوید بخش آزادی و استقلال در کشورهای مظلوم بوده است لذا باید قدردان انقلاب و شهیدان باشیم و در 22 بهمن با شرکت در راهپیمایی این روز، مشتی کوبنده بر دهان یاوه گویان و مخالفان داخلی و خارجی این انقلاب بزنیم.

این مقام مسئول در همایش بصیرت افزایی خواهران بسیجی حوزه شهدای زینبیه ترکمانچای نیز با بیان بخشی از دستاوردهای انقلاب اسلامی، این انقلاب را انقلابی بی همتا بر مدار ازرش های اسلامی و دینی معرفی کرد و افزود: وحدت و ولایتمداری مردم ایران، دشمنان را از دستیابی به اهدافشان، مایوس و خسته کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه صاحبان اصلی انقلاب مردم هستند، بر لزوم شرکت گسترده و انتخابی توام با بصیرت کامل در انتخابات پیش روی تاکید کرد و افزود: مردم با حضور همیشگی و آگاهانه در صحنه های مختلف، راه را بر نفوذ بیگانگان بسته اند.

آیین گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور پرشور بسیجیان پایگاه شهید مددی در مسجد حضرت موسی بن جعفر(ع) میانه برگزار شد.

ارسال نظرات