تهیه کننده "بیست و یک روز بعد" در پاسخ به «بسیج» درباره دوتابعیتی بودن برخی داوران جشنواره فجر:
تهیه کننده فیلم بیست و یک روز بعد گفت: به عنوان تهیه کننده فیلم بیست و یک روز بعد معتقد هستم که این اثر یک فیلم کاملا ایرانی است و طبیعتا فهم ارزش عمیقی که در چنین آثاری وجود دارد نیاز به یک علاقه جدی ملی دارد.
کد خبر: ۸۸۲۲۳۸۶
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸
کسی که تابعیت ایرانی برایش کافی نبوده در فهم این فیلم، مشکل خواهد داشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، نشست خبری فیلم "بیست و یک روز بعد" شامگاه چهارشنبه با حضور خبرنگاران و عوامل این فیلم برگزار شد.

خبرنگار خبرگزاری بسیج در بخشی از این نشست خبری ضمن اعلام آمادگی پاتوق خبر خبرگزاری بسیج برای اکران، نشست خبری و جلسات نقد و بررسی این فیلم، گفت: فیلم بیست و یک روز بعد یک اثر کاملا مردمی بوده و نگاهی زیبا، مثبت و بدون سیاه نمایی به مردم پایین شهر دارد و اکنون این سوال مطرح است که چگونه می توان انتظار داشت در شرایطی که شبهاتی نسبت به دوتابعیتی بودن برخی داوران جشنواره وجود دارد نظرات صحیحی که منتج به آرای صحیحی شود مطرح گردد؟

محمدرضا شفاه تهیه کننده فیلم بیست و یک روز بعد در پاسخ به این پرسش خبرنگار بسیج اظهار داشت: انتخاب تابعیت دوم یک مسئله کاملا شخصی بوده و به ما ارتباطی ندارد اما به عنوان تهیه کننده فیلم بیست و یک روز بعد معتقد هستم که این اثر یک فیلم کاملا ایرانی است و طبیعتا فهم ارزش عمیقی که در چنین آثاری وجود دارد نیاز به یک علاقه جدی ملی دارد.

شفاه ادامه داد: به نظر من شخصی که تابعیت ایرانی برایش کافی نبوده و به دنبال تابعیت دوم رفته است، در فهم و درک ارزش فیلم بیست و یک روز بعد دچار مشکل خواهد شد.

تهیه کننده فیلم 21 روز بعد افزود: به من ارتباطی ندارد که چه شخصی چند تابعیتی است اما فهم این فیلم برای شخصی امکان پذیر است که کشورش را دوست داشته باشد و به ایرانی بودن خود افتخار کند.

ارسال نظرات