حضور پرشور فرهنگسرای گلستان در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن
فرهنگسرای گلستان با ویژه‌برنامه فرهنگی و انقلابی متنوعی به استقبال 22 بهمن می‌رود.
کد خبر: ۸۸۲۲۳۸۷
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای گلستان؛ برگزاری ویژه‌ برنامه فرهنگی و انقلابی در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با مشارکت مناطق 2 ، 8 و 9 در راستای همراهی با سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و به منظور نشان دادن حمایت مردم ایران از آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی و ولایت مداری برنامه های متنوعی با موضع انقلاب از سوی فرهنگسرای گلستان برگزار می شود.  
 
گفتنی است به منظور گرامیداشت بازگشت تاریخی حضرت امام (ره) و ایجاد پیوند نسل جوان با مفاهیم و ارزش‌هاي انقلاب اسلامي و تدارک فضاي شاد و پر نشاط برپایی ایستگاه های من انقلابی ام، سنگ نوشته، اجرای نمایش میدانی، حماسه شور(عکس یادگاری)، رنگ تو رنگ من، گریم کودکان، ورک شاپ خوشنویسی و نقاشی خط ، طومارنویسی میثاق با ولایت و رهبری (تجدید بیعت) و برپایی نمازجماعت بخشی از برنامه های این فرهنگسرا در روز 22بهمن است.

از عموم مردم انقلابی ایران دعوت می شود میهمان ایستگاه های من انقلابی ام فرهنگسرای گلستان در خیابان آزادی جنب ایستگاه مترو استاد معین باشند. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به گلستان به آدرس فرهنگسرای در نارمک ، میدان هلال احمر، خیابان گلستان ، جنب بوستان فدک مراجعه کنندیا با شماره  تلفن 77815173 تماس حاصل نمایند.
ارسال نظرات