خبرهای داغ:
مسئول تربیت و آموزش سپاه مراغه در مسابقات قرآنی پایگاه های حوزه نجف این ناحیهف گفت: قرآن برنامه جامعی برای پیشرفت تمدن اسلامی و حل بحران های زندگی معاصر و نجات بشریت دارد.
کد خبر: ۸۸۲۲۳۹۳
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اذربایجان شرقی، حجت الاسلام مهدی شفیعی افزود: استمرار تلاوت قرآن در جامعه به تحول فکری اشخاص منجر می شود تا آمادگی برای پذیرش مسئولیت های سنگین را پیدا کنند چراکه فردی که اهل تلاوت قرآن باشد به خودسازی و دوری از گناه رو می آورد.

وی خاطر نشان کرد: آنچه امروز از انحرافات اخلاقی جلوگیری می کند، همانطور که در آیات مختلف قرآن اشاره شده، پرداختن به معارف این کتاب آسمانی است .

حجت الاسلام شفیعی با بيان اينكه در اين دنيا هر چه هست از ميان خواهد رفت، اظهار داشت: تنها چيزي كه براي انسان ماندگار است، تلاوت و اجرای دستوراتقرآن است که در قیامت به داد انسان خواهد رسید.

مسئول تربیت وآموزش مراغه بیان کرد:انس گرفتنبا کلام الهی سبب قرآنی شدن رفتار و کردار انسان‌ها می‌شود چراکه قرآن تنها کتابی است که راه و رسم بهتر زیستن را به مردم نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اهمیت استفاده از قرآن کریم در زندگی آحاد جامعه، گفت: زندگی مردم با بهره گیری از تعالیم دینی و قرآنی از پایداری و استحکام بالایی برخوردار می شود و نتیجه آن کمک به سلامت جامعه است.

حجت الاسلام شفیعی با اشاره به اینکه تلاش کنیم تا خانواده های خود را به سمت قرآن سوق دهیم، بیان کرد: برای داشتن یک جامعه قرآنی و حرکت به این سمت و سو نیازمند آشنایی بیشتر مردم به مفاهیم قرآنی هستیم و این مهم همکاری خانواده ها را نیز می طلبد.

وی در ادامه سخنان خود خطاب به قاریان گفت :کسب رتبه برتر در قرائت و مفاهین خوب است اما کسب رتبه بایستی در عمل به قرآن بوده و امتیاز وهدیه واقعی را باید از خود قرآن دریافت نمود.

در این آیین نورانی 45 نفر از قاریان خوب و ممتاز پایگاه های تابعه حوزه 9 نجف در دو رده سنی باهم به رقابت پرداختند که در رده سنی نوجوانان به ترتیب برادر مبین فیضی و مرصاد ستاری و جواد علیپور و در رده سنی جوانان به ترتیب برادر رضا سرباز و حامد مولا و سجاد مددی موفق به کسب رتبه شدند.

ارسال نظرات