مسئول نمايندگي ولي فقيه درسپاه ملكان در ديدار بسيجيان پايگاه اميرغايب گفت: ملت ايران يكپارچه در راهپيمايي 22 بهمن مشت محكمي بر دهان امريكا و استكبار جهاني خواهد كوبيد.
کد خبر: ۸۸۲۲۳۹۷
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام روح اله مهدي نيا با اشاره به اهميت نقش و جايگاه مردم درنظام اسلامي افزود: راهبرد ما در مبارزه با دشمنان، تلاش و كوشش بي وقفه، تكيه بر نصرت و تأييدات الهي و در بطن مردم بودن است .

وی ادامه داد: با وجود نيروهاي زبده و متخصص و متعهد و كارآمد داخلي، نيازي به واگذاري طرح هاي عظيم ملي به خارجي ها نيست در حالي كه متأسفانه در دولت فعلي اين كار صورت گرفته است.

حجت الاسلام مهدي نيا با اشاره به فرمايشات رهبر فرزانه انقلاب درباره مراقبت مردم از نفوذ دشمن اظهار داشت: دشمن مترصد است تا از هر بستري در اركان و مسئوليت هاي نظام اسلامي جهت ضربه زدن نفوذ و در مجاري تصميم گيري و تصميم سازي رخنه كند که ملت بايد بيش از پيش هوشيار باشند.

وی لازمه هوشمندي و بصيرت را در صحنه بودن عنوان و بیان کرد: بايد روز بيست و دوم بهمن امسال را به صحنه حماسه بي بديل ملت ايران عليه دشمنان اسلام تبديل كنيم.

ارسال نظرات