سرگرد فیضی گفت: این جشنواره با حضور بیش از 50 گروه سرود نوجوانان و جوانان بسیجی از منطقه 15 تهران بزرگ با هدف احیا روحیه انقلابی گری در نسل جوان جامعه به همت کانون فرهنگی جوانان بسیج مالک اشتر برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۲۳۹۸
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹

سرگرد قاسم فیضی فرمانده ناحیه بسیج مالک اشتر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با اشاره به برگزاری جشنواره سرودهای انقلابی و حماسی در سی و هشتمین فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: این جشنواره با حضور بیش از 50 گروه سرود نوجوانان و جوانان بسیجی از منطقه 15 تهران بزرگ با هدف احیا روحیه انقلابی گری در نسل جوان جامعه به همت کانون فرهنگی جوانان بسیج مالک اشتر برگزار شد.

وی شناسایی و پرورش استعدادهای نوجوانان را یکی از اهداف اصلی این جشنواره خواند و گفت: بسیاری از نوجوانان و جوانان بسیجی ما استعدادهای بسیار خوبی در عرصه های گوناگون دارند که لازم است این ها شناسایی و تحت برنامه ریزی خاصی پرورش پیدا کنند و در این راه ناحیه بسیج مالک اشتر طرح ها و برنامه های خوبی دارد.

فیضی ادامه داد: ناحیه مالک اشتر قصد دارد تا سلسله جشنواره های آوای پرواز را که شامل بخش های سرود، تواشیح، عکس، تئاتر، اذان و کتابت آیات و احادیث است را تا پایان سال 96 برگزار نماید و امیدواریم در این مسیر استعدادهای جوانان بسیجی شکوفا شود.

فرمانده ناحیه بسیج مالک اشتر در ادامه با بیان اینکه امروز برگزیدگان جشنواره سرود انقلابی و حماسی مشخص می شوند، افزود: 4 گروه برتر این جشنواره در مراسم اختتامیه معرفی خواهند شد که این گروه ها صبح فردا در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن آثار خود را به نمایش عموم می گذارند.

ارسال نظرات