باور به ولایت عامل موفقیت هاست

فرمانده سپاه ناحیه مراغه در نشست هیئت منتظران موعود پایگاه حبیب ابن مظاهر روستای ینگجه این شهرستان گفت: ایمان، باور و اعتقاد راسخ به ولایت فقیه عامل موفقیت ها و پیشرفت های ایران اسلامی است.
کد خبر: ۸۸۲۲۴۰۶
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رضا سامی افزود: عامل این موفقیت و پیشرفت های کنونی در زمان جنگ و حال حاضر، وجود ایمان و باور و اعتقاد به ولایت فقیه رزمند گان و جوانان ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: با وجود تحریم ها و تهدیدات دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی و جلوگیری از روند فزاینده پیشرفت های کشورمان، این توطئه ها به دلیل ایستادگی و ایمان محکم و وحدت آحاد ملت ایران شکست خورده است.

سامی بیان کرد: ایران اسلامی در سال های اخیر در زمینه های مختلف علمی پیشرفت های چشمگیری در زمینه های هوا فضا، علم هسته ای و صنایع دفاعی داشته است.

وی با تاکید بر لزوم هوشیاری در برابر هجمه ها و توطئه های نرم دشمناناظهار داشت: دشمن به دنبال عواملشناسایی و تخریب عوامل ماندگاری انقلاب است.

سامی ادامه داد: نظام سلطه با این همه رسانه و فضای مجازی در جهان به دنبال تخریب ارزش های اسلامی بوده و می خواهد ارزش های اسلامی را با ارزش های غیر اسلامی و ضد اسلامی جایگزین کند.

وی ادامه داد: دشمنبه اعتقادات، ایمان و حجاب ما حمله کرده، باورها و ارزش های اسلامی ما را تاشیعه بودن ما، اعتقاد و باور به اهل بیت(ع) و غیرت ما راهدف قرارداده و به جای آن فساد را درجامعه ترویج دهد.

فرمانده سپاه مراغه افزود: بیائید سبک زندگی شهدا،اخلاق، رفتار شهدا با خانواده، نماز اول وقت و قرائت قران شهدا را به عنوان ادامه راه شهداالگو قرار داده و فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکررا احیا کنیم.

سامی یادآور شد: امروز باید هوشیار باشیم چون دشمن پس از اینکه نتوانست با تقابل به نظام اسلامی ضربه بزند در صدد این است که این بار با بازی جدید ی با عنوان تعامل ومذاکره ونفوذ در مراکز تصمیم گیر وتصمیم ساز و تغییر رویکردها وباورها به نظام ضربه بزند.

در این مراسم از فعالان در عرصه های تربیتی و فرهنگی در روستای ینگجه و پایگاه حبیب ابن مظاهر با اهدای هدایایی تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها