خبرهای داغ:
22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، یادآور حضور مردم در صحنه و غلبه بر استبداد داخلی و استکبار خارجی، روز وحدت و انسجام داخلی حول محور ولایت و رهبری حضرت امام خمینی(ره)، روزی است که قدرتی را برای جمهوری اسلامی ایران تولید کرد که توانست به اذعان اندیشمندان و متفکران انقلاب دست به یک معجزه زده و نظام 2500 ساله شاهنشاهی را که ابرقدرت آمریکا هم در پشت آن قرار داشته و به حمایت از آن برخاسته بود به زیر بکشاند.
کد خبر: ۸۸۲۲۴۱۷
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، انقلاب اسلامی در زمانی به پیروزی رسید که مشکلات مختلف در داخل کشور در ابعاد مختلف اقتصادی، فرهنگی و سیاسی وجود داشت ولی وحدت و انسجام داخلی در پشت ولایت و رهبری حضرت امام خمینی و صبر و تحمل سختی ها و مشکلات و از «خود» گذشتن و به «ما » رسیدن موجب غلبه بر استبداد و استکبار شد و نشان داد که اگر ملتی باهم باشند مشکلات مختلف داخلی که هیچ، ابرقدرت های دنیا هم توانایی مقابله با آن را ندارند.

حضور اقشار مختلف مردم و طیف های مختلف جمعیتی در مبارزه با استبداد داخلی و استکبار خارجی چنان قدرتی برای کشور تولید و ذخیره کرد که پس از پیروزی انقلاب و تحمیل جنگ هشت ساله از طرف استکبار جهانی و اجرای نقشه های مختلف از کودتا، شورش و انقلاب رنگی و جنگ نرم و ... برای از بین بردن انقلاب اسلامی، هنوز هم اثرات آن را شاهد بوده و اقتدار کشور را مدیون حضورهای مردم در صحنه های دفاع از انقلاب از جمله حضور در راهپیمایی 22 بهمن می باشیم.

22 بهمن نماد حضور اقشار مختلف مردم و وحدت و انسجام داخلی است، 22 بهمن نماد تشکیل جبهه مردمی، جبهه انقلابی در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی است، 22 بهمن روز تولید قدرت و اقتدار برای کشور در استانه انتخابات سال آینده می باشد.

22 بهمن روز یکی شدن مردم، روز وحدت نخبگان انقلابی، روز یکی شدن مردم و مسئولان و روزی خواهد بود که انشاءالله جبهه انقلاب، روحیه و تفکرات و اندیشه های انقلابی قدرت و اقتدار اوایل پیروزی انقلاب اسلامی را باز خواهد یافت تا دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشته و موفق به فتح قله های مختلف رشد و توسعه و ایجاد تمدن اسلامی باشد .

22 بهمن نماد غلبه بر مشکلات اقتصادی با روحیه انقلابی و عمل به شعار «ما می توانیم» و صبر و تحمل سختی ها صورت گرفت، مشکلات مختلف اقتصادی علیرغم جنگ 8 ساله توسط مردان و انقلابیون این مرز و بوم حل شد.

ادوات مختلف جنگی، دستیابی به علوم مختلف جدید در رشته های مختلف دفاعی، فضایی و پزشکی توسط جوانان انقلابی و در سایه روحیه و تفکر انقلابی صورت گرفته است.این نمونه ها نشان می دهد که ما اگر در برخی از بخش های مختلف اقتصادی با مشکل مواجه هستیم می توانیم با اتکا به جوانان و مدیران انقلابی آن ها را حل کنیم و نیازی به ورود مدیران خارجی به فرموده بعضی ها نیست. اگر در برخی از قسمت ها رشد همسان کشورهای پیشرفته غربی را شاهد هستیم علتی بر این مدعاست که در بخش های مشکل دار جوانان و روحیه انقلابی حاکم نیست.

حضور مردم در صحنه و راهپیمایی 22 بهمن و تأکید بر انقلابی گری و داشتن روحیه انقلابی و مطالبه گری می تواند مقدمه به دست گیری زمام امور توسط روحیه و تفکر انقلابی و حل مشکلات مختلف اقتصادی در کشور باشد.

22 بهمن روز استکبار ستیزی و عدم اعتماد به غرب است. روزی است که ملت ایران نشان داد که بدون قدرت های غربی و بدون حمایت اجانب می شود حکومت تشکیل داد و نظام سیاسی دینی به وجود آورد که اندیشه و تفکر انقلابی گری را به جهان صادر کند.

امروز عمق استراتژیک کشور و نظام جمهوری اسلامی در کشور های مختلف از عراق، سوریه، لبنان، یمن گرفته تا کشورهای آمریکای لاتین گسترش یافته است، این کارها در سایه اعتماد به همین مردم و با رهبری حضرت امام خمینی رحمت الله علیه و مقام معظم رهبری و اندیشه و تفکر انقلابی صورت گرفته است. اعتماد کردن به کشوری که روز به روز و در دوران حکومت احزاب مختلف انواع تحریم های ظالمانه را بر ما تحمیل می کند خارج از روحیه و تفکر انقلابی است.

مردم با حضور خود در صحنه های مختلف از جمله راهپیمایی 22 بهمن و محکوم کردن استکبار عدم اعتماد خود به این دشمنان را نشان می دهند، امیدواریم دولت ما هم انقلابی بوده و انقلابی عمل و اعتماد به این کشورها و ریشه یابی مشکلات در خارج از کشور را رها کند.

بنابراین روز 22 بهمن روز وحدت و انسجام داخلی، روز نمایش قدرت جبهه انقلاب در برابر غیر انقلابی ها و تولید قدرت و اقتدار برای کشور در آستانه انتخابات سال آینده برای حل مشکلات مختلف اقتصادی، سیاسی و فرهنگی کشور با روحیه و تفکر انقلابی، با جامعه انقلابی و تشکیل دولت انقلابی می باشد. با روحیه و تفکر انقلابی فرد و عمل انقلابی در جامعه گسترش خواهد یافت و جامعه انقلابی را شکل خواهد داد و در جامعه انقلابی که مردمانش انقلابی فکر کرده و عمل کنند، سازمان ها و نهادهای انقلابی شکل خواهد گرفت، اگر چنین فکر و فرد و جامعه و سازمان ونهاد انقلابی شکل گیرد از درون آن دولت انقلابی شکل خواهد گرفت.

از 22 بهمن تا 29 اردیبهشت نود وشش، از روز نمایش قدرت و اقتدار جبهه انقلاب تا تشکیل دولت انقلابی فاصله ای نیست.


ارسال نظرات
پر بیننده ها