خبرهای داغ:
رئیس شورای عالی بسیج فرهنگیان خراسان جنوبی:
رئیس شورای عالی بسیج فرهنگیان خراسان جنوبی با بیا اینکه امروز متاسفانه تمام فعالیت ها در عرصه علم صرف است متذکر شد: به ابعاد اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی کمتر توجه می شود . ما باید تلنگری به خودمان بزنیم و در این مقطع خودمان را مورد محاسبه قرار دهیم.
کد خبر: ۸۸۲۲۴۶۱
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، زمانی صبح امروز در مجمع عالی بسیج فرهنگیان استان ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهارداشت: تفاوت انسان با سایر موجودات در کمال گرایی و کسب دانش و معرفت است.

وی عنوان کرد: بروز و ظهور رفتار انسان به عنوان برترین آفریده خداوند روی زمین حاصل رفتار و کردار ما معلمین است.

رئیس شورای عالی بسیج فرهنگیان خراسان جنوبی افزود: در بیش از 550 آیه قرآن صحبت از تعلیم و تربیت شده است و 120 کلام گهربار حدیث پیامبر(ص) در مورد تعلیم و تربیت است.

وی ادامه داد: در شاخصه های انسان بالنده و شکوفا به سه شاخص می رسیم. انسانها به دنبال این هستند که مدت زمانی که می توانند در دنیا حضور داشته باشند و طول عمر خود را از بعد سلامت روح و جسم بیشتر کنند .

زمانی خاطرنشان کرد: علم آموزی شاخصه دوم انسان ها برای شکوفایی است. علمی که در راه خدمت به هم نوعان آموخته شود . تمام آنچه که امروز در راه رفاه و آسایش انسان ها است حاصل تفکر است .

وی متذکر شد: سومین شاخصه توسعه انسانی زندگی آبرومندانه است. زندگی که در مکتب توحیدی دنبال آن هستیم و از آن به عنوان تربیت یاد می کنیم. در قرآن هر جا صحبت از علم شده قبل از آن صحبت از پرورش شده است.

رئیس شورای عالی بسیج فرهنگیان خراسان جنوبی گفت: همواره تزکیه بر تعلیم مقدم است و امروز عدم رشد همه جانبه دانش آموزان یک آفت برای ما است.

وی با بیا اینکه امروز متاسفانه تمام فعالیت ها در عرصه علم صرف است متذکر شد: به ابعاد اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی کمتر توجه می شود . ما باید تلنگری به خودمان بزنیم و در این مقطع خودمان را مورد محاسبه قرار دهیم.

وی اظهار کرد: 54درصد معلمین استان ما عضو بسیج هستند و 20 درصد در سایر اقشار بسیج فعالیت دارند . 227 حلقه صالحین داریم که در آنها به آموزه های دینی و اخلاقی پرداخته می شود.

وی ادامه داد: خراسان جنوبی با بیش از 15 هزار معلم و 150 هزار دانش آموز استانی رشید و بالنده و مذهبی است و شاخصه های توسعه انسانی و اسلامی باید به ویژه در این جامعه بارور شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها