خبرهای داغ:
فاتح یگانه
امام جمعه پاوه در نشست مجمع عالی بسیج:
امام جمعه پاوه در نشست مجمع عالی بسیج شهرستان هرسین گفت: امروز جنگ با جمهوری اسلامی جنگ رسانه ای و تهاجمات فرهنگی است، و مسائل کوچک را در رسانه ها به جهت تحریک کردن در مقابله با نظام ، بزرگ جلوه خواهند داد.
کد خبر: ۸۸۲۲۴۶۵
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از پاوه، امام جمعه پاوه در مراسم مجمع عالی بسیج که در سپاه ناحیه پاوه برگزار شد با اشاره به تاریخ معاصر ده جلدی احمد شلبی در مصر اظهار داشت: این مولف در یکی از ده جلد کتاب خود، در مورد شخص بنیان گذار انقلاب اسلامی و وقوع انقلاب سخن گفته است، که می گوید: این شخص بزرگ بعد از خود هیچ میراثی را بر جای نگذاشته است و این هم باعث توفیق ایشان شده است.

 

ماموستا ملا قادر قادری افزود: این شخصیت به این شیوه حرکت کرده است و اگر مسئولین ما نیز مقداری چنین حرکت کنند، مشکلات کمتری را خواهیم داشت.

 

وی با بیان اینکه چون ما پیرو پیامبر بزرگوار اسلام هستیم، رهبران ما نیز در سادگی خواهند زیست گفت: اکنون هم مسئولین ما از هر طرف تهاجماتی در فضای مجازی بر آنها وارد خواهد شد، اما رهبر معظم انقلاب، شاید از بعد سیاسی از وی نقد کنند اما از بعد مالی هیچ کس تاکنون از خود و خوانواده اش نتوانسته اند نقد کنند.

 

وی ادامه داد: امروز جنگ با جمهوری اسلامی جنگ رسانه ای و تهاجمات فرهنگی است، و مسائل کوچک را در رسانه ها به جهت تحریک کردن در مقابله با نظام ، بزرگ جلوه خواهند داد.

 

ماموستا قادری با اشاره به آیه ای از قرآن کریم گفت: ما باید نیز خود را با مقابله با آنها مجهز کنیم و در مقابل آنها هوشیارانه عمل کنیم تا به دشمنان اعلام کنیم که همواره در مقابل انها خواهیم ایستاد.

 

وی افزود: دشمن در طول 1400 سال با ما به مقابله پرداخته اند و قصد خاموش کردن نور اسلام را داشته و دارند.

 

امام جمعه پاوه با اشاره به حدیثی از پیامبر بزرگوار اسلام گفت: حفظ اخلاق، دین و فرزندان ما از واجبات است و پیامبر در این باره می فرماید که اگر هرکس در زمان بحران بتواند دین خدا را حفظ کند، درست همانند زمان هجرت از مکه به مدینه خواهد بود.

 

وی گفت: اگر ما در پاوه امار بالای طلاق را داریم،ناشی از بی دینی نیست بلکه شیوه ازدواج در این شهرستان تغییر یافته و عرفی در منطقه حاکم شده است که با آیین ما منطبق نیست.

 

وی ادامه داد: امروز با خمپاره و ادوات نظامی به ما حمله نمی کنند بلکه با تهاجمات فرهنگی بر خانواده های ما حمله می کنند و روزانه هزاران واژه بیگانه را از طریق رسانه ها وارد منازل ما خواهند کرد.

 

در ابتدا نیز فرمانده سپاه ناحیه پاوه در سخنانی ضمن خیر مقدم به مهمانان اظهار کرد: مجمع عالی بسیج شامل کارگروهها و شورای اقشاری است که هدف از تشکیل آن احصاء تهدیدات،مشکلات و توانمندیهای مجموعه شهرستان است.

 

سرهنگ بهشتی راد افزود: این قشرها و کارگروهها مشکل هر قشر را شناسایی، بررسی و به ارائه راهکارهای رفه مشکل خواهند پرداخت.

 

وی در ادامه به مشکلات اجتماعی همچون طلاق اشاره کرد و گفت: ما در این کارگروهها معضلی چون چگونگی افزایش طلاق در پاوه را بررسی خواهیم کرد و به مشکلات دیگری چون مشکل نوبت گیری کلینیک تخصصی پاوه را نیز پیگیری کرده ایم.

 

در ادامه رئیس اداره ارشاد اسلامی، معاون فرماندار و رئیس کارگروه اقتصادی شهرستان پاوه نیز به ارائه سخنانی در این زمینه پرداختند.
ارسال نظرات