خبرهای داغ:
رئیس مجمع بسیج شهرستان ملایر با بیان اینکه امروز در کربلای ایران دو تفکر انقلابی و غیر انقلابی حاکم است، گفت: میدان‌دار تفکر انقلابی مقام معظم رهبری است که برگرفته از اسلام ناب است و تفکر غیر انقلابی براساس اسلام رحمانی است.
کد خبر: ۸۸۲۲۴۶۸
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت الاسلام علیرضا شمس در یادواره آبروی محله گرامیداشت شهید «الله یار روزبهانی» با تبریک ایام دهه فجر با اشاره به کتاب شهید «شاهرخ ضرغام» اظهار داشت: شهید «شاهرخ ضرغام» روی سینه خود حک کرده بود «عشق فقط خمینی» و اینان کسانی هستند که ره صد ساله را یک شبه رفتند.

وی با بیان اینکه ما باید به حریت برسیم، افزود: حریت در جامعه کمرنگ شده است؛ حریت بسیار مهم است و نام دیگر آن که شهدای ما در این راه رفتند و اینگونه عزیز شدند، انقلاب است.

رئیس مجمع بسیج شهرستان ملایر گفت: ما شهدایی داریم مانند شهید «همت»، شهید «حاج کاظم رستگاری» و... که سیر آسمانی دارند و در روی زمین نیز غوغا می کنند.

وی با بیان اینکه یکی از علل موفقیت شهدای ما انس با قرآن بود، ابراز داشت: برای زنده شدن باید مانند شهید «حاج رسول حیدری» با تقوا و انقلابی باشیم.

شمس با تأکید بر اینکه باید انقلابی فکر کنیم، انقلابی تصمیم بگیریم و انقلابی عمل کنیم و انقلابی بمانیم، گفت: امروز بر سر سفره انقلاب مهمان هستیم و از برکت انقلاب و شهدا استفاده می کنیم.

* تنها رمز موفقیت انقلابی عمل کردن است

وی تنها رمز موفقیت را انقلابی عمل کردن دانست و افزود: انقلابی عمل کردن معنی «لااله الاالله» و «یا حسین(ع)» می‌دهد.

رئیس مجمع بسیج شهرستان ملایر با بیان اینکه مبنای انقلاب اسلامی مبارزه با طاغوت و استکبار و دفاع از مظلوم است، تصریح کرد: این معامله با خداوند است و زمانی که با خدا معامله می کنید هر جا باشید خداوند همراه شما است.

وی با اشاره به اینکه شهدا به دنیا دل نمی‌بستند و تفکر و عمل انقلابی داشتند، عنوان کرد: آنها مروت و مردانگی را در خود تقویت کردند و یار مظلوم بودند.

شمس با بیان اینکه میانگین سنی شهدای ما ۲۶سال است، گفت: شهید «حسن باقری» به‌عنوان خبرنگار به جبهه می رود اما به‌ بهترین تئوریسین نقشه های جبهه تبدیل می‌شود.

وی ادامه داد: اگر تفکر انقلابی بر ما حاکم گشت شهیدانی مانند «الله یار روزبهانی» بیرون می‌آید اما در تفکر غیر انقلابی می‌گویند جوانان را کنار بگذارید و سپی می‌گویند باید مدیر از خارج بیاوریم.

رئیس مجمع بسیج شهرستان ملایر با اشاره به تفاوت‌های بین تفکر انقلابی و غیر انقلابی اظهار داشت: امروز اگر بر سر سفره امنیت انقلاب نشستیم ثمره خون شهدا است.

* برای حفظ هر صندلی مدیریتی ۷۲ شهید داده‌ایم

وی با اشاره به ۲۳۶هزار شهید والامقام گفت: ما در جمهوری اسلامی ۳۰ هزار صندلی داغ مدیریتی داریم یعنی برای هر صندلی ۷۲ شهید داده‌ایم و یک کربلا به عبارتی هر کدام از وزرا به صندلی نشسته اند که ۷۲ شهید برای حفظ آن خون داده‌اند.

شمس با بیان اینکه امروز در کربلای ایران دو تفکر انقلابی و غیر انقلابی حاکم است، اظهار داشت: میدان‌دار تفکر انقلابی مقام معظم رهبری است که برگرفته از اسلام ناب است و تفکر غیر انقلابی براساس اسلام رحمانی است.

وی ادامه داد: اسلام ناب این است که نوجوان ۱۳ساله ما اسیر است و وقتی نماینده صلیب سرخ جهانی می رود با او مصاحبه کند، می گوید تا حجابت را رعایت نکنی با تو مصاحبه نمی کنم و او را مجبور به رعایت حجاب می کند اما تفکر غیر انقلابی برعکس عمل می‌کند.

رئیس مجمع بسیج شهرستان ملایر با بیان اینکه امروز رهبر ما شمشیر کشیده و با دشمن می‌جنگند، افزود: شهدا نگذاشتند امام(ره) تنها بماند، باید ببینیم ما چه کردیم.

وی ابراز داشت: امروز فضای مجازی قتلگاه جوانان شده و ما از ناتو فرهنگی و همه این مسائل گذشتیم و وارد قتلگاه فرهنگی شده‌ایم.

شمس افزود: تفکر انقلابی می‌گوید باید به فکر آسیب‌های اجتماعی بود و سبک زندگی اسلامی را در بین جوانان رواج داد، ازدواج را آسان کرد تا جوانان به طرف دین و معنویت هدایت شوند و از این آسیب‌ها در امان باشند.

وی خاطرنشان کرد: تفکر غیر انقلابی می گوید بهشت اجباری نیست و دولت وظیفه ندارد مردم را به بهشت هدایت کند تفکر غیر انقلابی دغدغه حل آسیب های اجتماعی را ندارد بنابراین باید مراقب باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات