مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان:

حضور در 22 بهمن پاسخی کوبنده به یاوه‌گویی‌های ترامپ است

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: حضور حماسی ملت ایران در روز 22 بهمن پاسخی کوبنده به یاوه‌گویی‌های ترامپ و دشمنان انقلاب است.
کد خبر: ۸۸۲۲۴۸۱
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان،حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر انصاری‌راد عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام‌الله 22 بهمن و با گرامی‌داشت یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و شهدای ایران اسلامی به ویژه شهدای انقلاب، اظهار داشت: 22 بهمن سرآغاز پیروزی انقلاب و رهایی مردم ایران از رژیم ستمشاهی است و در این روز شاهد آزادی و استقلال مردم ایران اسلامی بودیم.

وی با بیان اینکه ایام‌الله دهه مبارکه فجر، یادآور حماسه جاویدان ملت رشید ایران است، افزود: در این ایام، ایمان و اراده مستحکم ملت فهیم ایران، کاخ رژیم شاهنشاهی را سرنگون کرد و به جای آن حکومت اسلامی را استقرار بخشید.

حجت‌الاسلام انصاری‌راد، 22 بهمن را روز سرنوشت‌ساز و اوج پیروزی ملت بزرگ ایران خواند و گفت: در این روز بزرگ، مردم توانستند با مبارزات و جهادی که علیه دشمن آغاز کردند، آن را با پیروزی پایان ببخشند و این روز، پاسخی کوبنده به همه خواسته‌های دشمنان انقلاب به‌ویژه رئیس جمهور آمریکا است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با دعوت از حضور حماسی مردم غیرتمند و خستگی‌ناپذیر استان هرمزگان در راهپیمایی 22 بهمن، خاطرنشان کرد: در روز 22 بهمن بار دیگر مردم استان هرمزگان همگام با ملت بزرگ ایران اسلامی با حضور یکپارچه و سرشار خویش در راهپیمایی بزرگ و سراسری و با شعارهای الله اکبر و مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل اوج انزجار خویش را از استکبار جهانی اعلام خواهند داشت.

وی بر ضرورت حضور حماسی همه گروه‌ها و اقشار مختلف مردمی اعم از پیر و جوان و زن و مرد  در این روز مهم و تاریخی تاکید کرد و افزود: در این برهه حساس و شرایطی که دشمنان انقلاب در سطح جهانی و منطقه‌ای هجمه‌های خود را بیش از پیش علیه مقدسات ما نشانه گرفته‌اند باید با مشت‌های گره کرده در راهپیمایی روز 22 بهمن حضور یافته و حمایت خویش را از ولایت فقیه و جمهوری اسلامی فریاد بزنیم.

انصاری‌راد با اشاره به تهدیدهای اخیر رئیس جمهور آمریکا علیه ایران اسلامی تصریح کرد: از آنجایی که ترامپ اخیرا شعارهای قبلی دولت آمریکا را بر زبان جاری ساخته و به یاوه‌گویی پرداخته است و با اشاره به پاسخ محکم مقام معظم رهبری علیه ترامپ که فرمودند؛ «مردم جواب ترامپ را در روز 22 بهمن خواهند داد» امیدواریم مردم عزیز و شجاع هرمزگان در این روز سرنوشت‌ساز با فریاد زدن شعارهایی محکم علیه رئیس جمهوری آمریکا، خواسته‌های او را نقش بر آب سازند.

وی این روز را روز استقلال، آزادی و تحقق اندیشه سیاسی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) برشمرد و افزود: حضرت امام راحل(ره) سنگ بنای محکم این انقلاب را در سال 1342 گذاشتند و پس از سال‌ها مبارزه در سال 1357 نتیجه مجاهدت‌های خویش را برداشت کردند و 22 بهمن بار دیگر میثاق دوباره با آرمان‌های اصیل حضرت امام خمینی(ره) است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان، ولایت فقیه را استمرار انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن دانست و بیان داشت: این روز همچنین، روز تجدید بیعتی دوباره با مقام معظم رهبری است و اعلام می‌داریم که راه مقام معظم رهبری که همان راه حضرت امام خمینی(ره) و از ارکان مهم انقلاب به شمار می‌رود بیش از پیش باید مورد توجه و اهتمام قرار گیرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار