مسؤول بسیج اساتید استان هرمزگان گفت: مبارزه با خوی اشرافی‌گری در میان مسؤولان و مقابله جدی با زراندوزی از اولویت‌های مهم برای صیانت از انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۸۲۲۴۸۶
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، احسان کامرانی صبح امروز در حاشیه مراسم جشن دهه فجر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انقلاب اسلامی به سادگی به دست ما نرسیده که بی‌توجه به الزامات صیانت از آن بخواهیم صرفا به امورات معمول بپردازیم.

وی با بیان این که هر انقلابی به حراست و پاسداری نیاز دارد، افزود: انقلاب اسلامی ایران در شرایطی به پیروزی رسید که تمامی ابرقدرت‌های شرق و غرب در تخاصم و در تضاد با انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن قرار داشتند و لذا از همان روزهای اول انقلاب، دشمنی با ملت ایران و آرمان‌های انقلاب آغاز شد.

مسؤول بسیج اساتید هرمزگان عنوان کرد: بزرگ‌ترین جنگ علیه یک ملت را در جهان علیه ملت ایران در پی وقوع انقلاب اسلامی به راه انداختند و ملت ایران به تنهایی در برابر رژیم بعثی و بیش از 50 کشور حامی آن ایستاد و حتی یک وجب از خاکش در اشغال دشمن باقی نماند.

کامرانی گفت: بزرگ‌ترین آفت برای انقلاب اسلامی، بدبین شدن مردم به حاکمیت و نظام است که پیوندهای عمیق اعتقادی را از دور می‌کند و بزرگ‌ترین خیانت را به انقلاب و ارزش‌های انقلابی، آن دسته از مسؤولانی می‌کنند که با حقوق‌های نجومی و تجمل پرستی و زراندوزی سبب ناراحتی و فاصله گرفتن مردم از نظام می‌شوند.

وی زندگی فردی و اجتماعی امام (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی را یادآور شد و تصریح کرد: باید زندگی رهبران انقلاب اسلامی سرلوحه زندگی همه ما باشد و بدانیم که انقلاب اسلامی به صیانت و پاسداری مستمر نیاز دارد و نباید نسبت به آرمان‌های انقلاب که برآمده از آموزه‌های اسلامی و انتظارات مردم ما بوده است، بی‌تفاوت باشیم.

مسؤول بسیج اساتید استان هرمزگان تأکید کرد: همه ما در هر جایگاهی نسبت به آرمان‌های انقلاب اسلامی مسؤول هستیم و باید مسؤولانه در این زمینه عمل کنیم و اجازه ندهیم که ارزش‌های انقلاب در گذر زمان مورد فراموش قرار گیرد.

کامرانی خاطرنشان کرد: زندگی اشرافی و تمایل به اشرافی‌گری در تضاد با آرمان‎های انقلاب و فرمایشات امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی است و باید به طور جدی با این خوی ناپسند که بزرگ‌ترین ضربه را به انقلاب وارد می‌کند، مبارزه کنیم.
ارسال نظرات