وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ۲۶۵ میلیارد تومان تا پایان دولت یازدهم در حوزه ارتباطات فناوری اطلاعات استان هرمزگان سرمایه‌گذاری می‌شود.
کد خبر: ۸۸۲۲۴۸۹
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از خبرگزاری تسنیم از قشم، محمود واعظی ظهر امروز در همایش تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در دولت یازدهم اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران،  انقلاب ارزشی و فرهنگی بوده و  برای مبارزین آزادیخواه پیام‌های دارد.

وی با اشاره به اینکه امام راحل به دنبال تصاحب قلوب مردم بود بیان‌داشت: مردم تابع رهبر بودند و پیام امام و رهبری را به خوب دریافت می‌کردند و مقام معظم رهبری نیز از تمامی میراث امام خمینی(ره) صیانت کردند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنی با ملت ما شروع شد و قدرت‌های بزرگ که منافعشان در خطر بود به دنبال توقف این حرکت بزرگ بودند.

واعظی شهرستان قشم را الگوی وحدت معرفی و تصریح‌ کرد: در منطقه‌ای زندگی می‌کنیم که انواع بحران‌ها وجود دارد ولی ایران دست در دست برادران أهل سنت در عراق و سوریه برای یک هدف کار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه رویکرد دولت در حوزه سیاست خارجی، اختلاف با کشورها نیست گفت: روابط ایران اسلامی با کشورهای مختلف خوب بوده و رویکرد کشور نیز رویکرد سازنده با دنیا باشد.

واعظی با تاکید بر اینکه امروز بازارهای مختلف کشورها برای صادرات ایران باز شده است اذعان داشت: امروز کارها در داخل کشور با برداشتن تحریم کارها بهتر انجام می‌شود و صادرات نفتی و غیر نفتی نیز مثبت بوده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: باید از مقام معظم رهبری به دلیل تدابیر اندیشمندانه شان در کمک کردن به تیم مذاکره در خصوص انجام مذاکره قدرتمند قدردانی کرد.

وی با اشاره به اینکه قشر متوسط به پائین در معیشت مشکل دارند گفت: تمام تلاش دولت برای کمک به این أقشار است و امسال نیز 712  شغل ایجاد شده است.

واعظی همچنین با تاکید بر اینکه باید برای مردم بیشتر کار کرد گفت: دولت ماهیانه بودجه زیادی برای سلامت تزریق می‌کند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه تورم 40 درصدی به 8 درصد رسیده است تصریح‌کرد: باید اشتغال ایجاد کرد تا مردم بتوانند از نظر معیشت و زندگی از وضعیت بهتری برخوردار باشند.

وی با اشاره به اینکه امروز در شهرستان قشم پروژه با اعتبار 31 میلیارد تومان افتتاح شد گفت: تا پایان این دولت 14 میلیارد و 500 میلیون تومان دیگر سرمایه‌گذاری می شود.

واعظی در بخش پایانی سخنان خود بیان داشت: 265 میلیارد تومان تا پایان دولت در هرمزگان سرمایه‌گذاری می‌شود.
ارسال نظرات