خبرهای داغ:
عضو شورای عالی حوزه های علمیه گفت: بی شک یکی از عوامل مهمی که در ارتقای اقتدار و عزت ملی ما بسیار موثر است حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن می باشد.
کد خبر: ۸۸۲۲۴۹۴
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶
حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن، عامل افزایش اقتدار ملی است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت الله سید محمد غروی در گفتگو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر اظهار داشت: مردم ما قطعاً در راهپیمایی روز جمعه بار دیگر حضور حماسی خواهند داشت و آن را در زمره یکی از مباحث ضروری برای حفظ انقلاب و نظام اسلامی می دانند.

وی با اشاره به این که ایام الله دهه فجر یادآور عنایات خدای متعال به ملت ایران در زمینه رهایی از بند طاغوت و برخورداری از نعمت نظام اسلامی است، گفت: آنچه عامل توفیق انقلاب اسلامی ایران بعد از عنایات الهی و رهبری عالی امام راحل بود، وحدت کلمه ملت ایران بود و امروز هم راز تداوم و بقای انقلاب و غلبه بر مشکلات تاکید بر وحدت و همبستگی ملی در سایه تبعیت از رهنمودهای ولی فقیه است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنین با اشاره به شعارهای کلیدی انقلاب یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ابراز داشت: امروز لازمه حفظ و تقویت استقلال و آزادی و عظمت جمهوری اسلامی ، ولایتمداری ملت ایران و تاکید بر وحدت و پرهیز از تنش آفرینی ها و اختلاف افکنی هاست.

وی در خاتمه حضور در راهپیمایی 22 بهمن را از صحنه های مهم و حساس ایران اسلامی در مقطع کنونی برشمرد و افزود: همه مردم و گروه ها از هر سلیقه ای و با وجود اختلاف نظرها باید در راهپیمایی 22 بهمن حضور یافته و حماسه ملی دیگری در دفاع از انقلاب و رهبری و نظام اسلامی خلق کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها