امام جمعه،معاون استاندار وفرماندار ونماينده مردم شهرستان هاي شاهرودوميامي درمجلس شوراي اسلامي با صدور بیانیه مشترک مردم را به حضور در راهپیمایی 22بهمن فراخواندند.
کد خبر: ۸۸۲۲۵۰۸
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، امام جمعه و معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود و نماينده مردم شهرستان هاي شاهرود و ميامي در مجلس شوراي اسلامي با صدور بیانیه مشترک مردم به حضور در راهپیمایی 22بهمن فراخواندند.

مشروح پيام بدين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

ان الذين قالو ربنا الله  ثم استقاموا تتنزل عليهم الملائكه الاتخافوا و لاتحزنوا و ابشر وبالجنته التي كنتم توعدون

بار ديگر، 22 بهمن ماه، يادآور حماسه بزرگ ملت ايران در سرنگوني رژيم طاغوت پهلوي و استقرار نظام مقدس جمهوري اسلامي از راه رسيد.

ايام الله دهه فجر، يادآور تحقق رشادت ها و جانفشاني هاي ملتي عدالتخواه و استكبارستيز در سايه رهبري الهي امام خميني (ره) و به بركت خون شهيدان گلگون كفن اين سرزمين بود كه توانست نظام سلطنتي ۲۵۰۰ ساله را علي رغم حمايت تمام ابرقدرتهاي شرق و غرب سرنگون سازد.

امروز هم در سي و هشتمين سالگرد جشن انقلاب مردم مومن و غيور ايران، همچنان با هوشياري تمام در برابر همه دسيسه ها، دشمني ها و مشكلات ايستاده اند و همچون گذشته با فتح قله هاي افتخار و عزت، شاداب و متحد راه خود را مي پيمايند.

آنان در بيانيه خود افزوده اند: ملت ايران با عزت و سرافرازي، پرچم الهام بخش حق طلبي را بر دوش مي كشد و همچنان كه مقام عظماي ولايت حضرت آيت الله العظمي امام خامنه اي فرموده اند راه، هدف و رهنمودهاي امام خميني(ره) را نصب العين و مشعل فروزنده مسير خود برگزيده اند.

مسئولين شهرستان شاهرود از مردم خواسته اند تا با حضور پرشور خود در راهپيمايي ۲۲ بهمن بار ديگر دشمنان خارجي و ايادي داخلي ايشان را با ناكامي بسيار بزرگتر در اجرايي كردن توطئه هاي پليد خود مواجه سازند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها