مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان:

نباید یادواره شهدا را به نفع جریان خاصی مصادره کنیم

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با بیان اینکه نباید یادواره شهدا را به نفع جریان خاصی مصادره کنیم خاطرنشان کرد:نباید از فرهنگ ایثار و شهادت استفاده ابزاری کرد.
کد خبر: ۸۸۲۲۵۱۰
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، عبدالله پاکاری در آیین اختتامیه تکریم کنگره ملی 8هزار شهید استان گیلان که در سالن اجتماعات استانداری گیلان برگزار شد با بیان اینکه کیفیت برگزاری اولین کنگره ملی شهدای گیلان حاکی از وفاق و همبستگی حداکثری مسئولین استان و عشق مردم به ایثار و شهادت است گفت:ثابت قدم بودن در مسیر راه شهدا وظیفه آحاد جامعه است.

وی با اشاره به همراهی مردم در برگزاری کنگره ملی شهدای گیلان تصریح کرد:این تجربه ثابت کرد آنگاه که پای ارزش ها در میان باشد مردم دوشادوش شهدا در صحنه حاضر خواهند بود و چنین حماسه بزرگی را رقم خواهند زد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با اشاره به برگزاری سالانه قریب به ۹۰۰ یادواره در استان ادامه داد:طی ۱۰ ماهه نخست امسال ۶۷۸ یادواره در سطح استان برگزار شده است و براساس پیش بینی ها۲۰۰ یادواره شهدا تا پایان سال نیز برنامه ریزی شده است.

پاکاری افزود: باتوجه به اینکه سی سال از برگزاری یادواره ها می گذرد اما دستورالعمل اجرایی ستاد عالی کنگره گیلان برای برگزاری یادواره های استانی و کنگره ملی نمونه ای جامع، کامل و بدون نقص بود.

وی با بیان اینکه نباید یادواره شهدا را به نفع جریان خاصی مصادره کنیم خاطرنشان کرد:نباید از فرهنگ ایثار و شهادت استفاده ابزاری کرد.

پاکاری در پایان از دستاوردهای مهم کنگره ملی شهدای گیلان را دیدار با خانواده های معظم شهدا عنوان کرد و گفت:مشارکت دستگاه ها در دیدار و سرکشی از خانواده شهدا به ۸۷ درصد رسیده است.

ارسال نظرات