خبرهای داغ:
طنین دل انگیز و ملکوتی الله اکبر همزمان با سراسر کشور به همت هییت مذهبی منتظران ظهور و پایگاه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام در روستای نوده ملک انجام شد
کد خبر: ۸۸۲۲۵۴۹
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان، در این مراسم یوسف مزرعی فرمانده گردان بیت المقدس اظهار کرد: امام خمینی توانست با اتکا به خداوند متعال و وحدت کلمه بر حکومت طاغوت پیروز شود و برحکومت ظلم و جفا پایان دهد .
وی افزود: ملت بزرگ ایران در طول این سی و هشت سال همواره و همیشه ودر تمامی دوران در دفاع مقدس و جنگ اقتصادی و تحریم ها و فتنه ها پشت سر ولایت بوده اند و مشت محکمی بر دهان دشمنان داخلی و خارجی زده اند.
وی ملت ایران اسلامی را دعوت به شرکت در راهپیمایی عظیم 22 بهمن کرد و خاطر نشان کرد: حضور ملت شریف ما باعث نامیدی دشمنان خواهد شد.
در ادمه قاسم مزرعی فرمانده پایگاه امام حسین علیه السلام روستای نوده ملک اظهار داشت: در طول 57 سال حکومت استبداد و شاهنشاهی ایران اسلامی در ظلمات بود تا اینکه امام خمینی  و با یاری یاران وفادار و بابصیرتش با تحمل  تمامی مشکلات ازقبیل تبعید شکنجه زندان و... توانستند پرچم اسلام ناب محمدی را در ایران و دنیا به اهتزار در اورد.
وی گفت: ما باید همیشه و در همه حال شاکر خداوند متعال باشیم چرا که ما را از دست طاغوت رهایی بخشید و اسلام و انقلاب را به ملت شریف ایران هدیه داد .
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها