مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه زرندیه

حفظ وحدت و انسجام موجب رشد و احیای مجدد اسلام در جهان می‌شود

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه زرندیه گفت: حفظ وحدت و انسجام موجب رشد و احیای مجدد اسلام در جهان می‌شود لذا همگان نباید در عمل و گفتار کوچک‌ترین اقدام ضد وحدت را انجام دهند.
کد خبر: ۸۸۲۲۶۰۶
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت الاسلام اکبر قنبری در سلسله نشست‌های بصیرتی که با حضور دانش آموزان و مسئولین آموزشگاه‌ها برگزار شد با اشاره به آیاتی که پیرامون ایرانیان نازل شده است به آیه 54 سوره مائده اشاره کرد و گفت: در روایتى مى خوانیم؛ «هنگامى که از پیامبر(ص) درباره این آیه سؤال کردند، دست خود را بر شانه «سلمان» زده، فرمود: «منظور این و یاران او و هموطنان او هستند و به این ترتیب، از اسلام آوردن ایرانیان، کوشش ها و تلاش هاى پرثمر آنان براى پیشرفت اسلام در زمینه هاى مختلف، پیشگوئى کردند.»

وی با بیان مفاهیم عظیم این آیه افزود: گوشه‌هایی از نشانه‌هایی که برای این قوم بیان شده را ملت غیور ایران در سال 57 به منصه ظهور گذاشت به طوری که یکی از اهداف اصلی انقلاب اسلامی ایران مقابله با ظالم است که به تأسی از امام خود حضرت امیرالمومنین علی(ع) گرفته شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت زرندیه تصریح کرد: انقلابی که برخواسته از بطن این ملت به رهبری امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی بود از نخستین روزهای مبارزات تاکنون همواره حمایت حداکثری مردم را به عنوان بزرگترین پشتوانه به همراه داشته است.

حجت‌الاسلام اکبری قنبری ادامه داد: شکستن ابهت پوشال ابرقدرت‌ها، همگرایی امت اسلام، بیداری اسلامی، الگوسازی برای ملت‌های مستضعف، بازشدن پنجره امید در دل مسلمانان و اتحاد و همبستگی ملت ایران و آغاز رشد فرهنگی، اجتماعی، علمی و اقتصادی در سطح کشور از جمله آثار و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تاکید بر حفظ وحدت گفتمان اسلامی گفت: حفظ وحدت و انسجام موجب رشد و احیای مجدد اسلام در جهان خواهد شد. همگان باید در عمل و رفتار و گفتار تلاش کنند تا کوچک‌ترین اقدام ضد وحدت را انجام ندهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار