کارگاه آموزشی پرورش زنبور عسل برای بانوان اراکی برگزار می‌شود

به همت بسیج مهندسین سپاه ناحیه مقاومت اراک و باتوجه به درخواست بانوان اراکی برای برگزاری کارگاه آموزشی پرورش زنبور عسل، بانوان می توانند برای ثبت نام و حضور در کلاس ها از طریق بسیج سازندگی اقدام کنند.
کد خبر: ۸۸۲۲۶۰۹
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳

خاتمی مسئول بسیج مهندسین سپاه ناحیه مقاومت اراک در گفت و گو با خبرنگار بسیج استان مرکزی از برگزاری کارگاه آموزشی پرورش زنبورعسل ویژه بانوان به همت بسیج سازندگی این شهرستان خبر داد و گفت: باتوجه به درخواست‌های مکرر بانوان برای برگزاری این کارگاه آموزشی تصمیم به برگزاری این دوره‌ گرفتیم.

وی افزود: حد نصاب برای تشکیل این کارگاه باید 10 نفر باشد، همچنین در روستاهایی که کارگاه آموزشی برای برگزاری به حد نصاب یا بیشتر برسد با همکاری صورت گرفته اقدام به اعزام مربی به روستا می کنیم تا شرکت برای این عزیزان در این کارگا‌ها به سهولت انجام شود.

خاتمی با تاکید بر نقش بسیج در اجرای طرح‌های اقتصادمقاومتی گفت: توجه به ترویج و توسعه طرح های اقتصاد مقاومتی علاوه بر اینکه به تقویت رویه خودکفایی در شهر و روستاها کمک می کند از سویی حلال مشکلات اقتصادی کشور و راهکار برون رفت از رکود تورمی است.

مسئول بسیج مهندسین سپاه ناحیه مقاومت اراک تصریح کرد: توسعه و گسترش طرح‌های اقتصاد مقاومتی این شهرستان اراک بسیار بالا است که اثرگذاری بیشتر اقتصادمقاومتی در منطقه، نیازمند گسترش بیشتر این طرح‌ها هستیم.

علاقه مندان می توانند برای ثبت نام در این کارگاه‌های آموزشی با شماره تلفن 32242421 تماس و مطالب تکمیلی را دریافت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات