به همت سپاه ناحیه مقاومت اراک؛

افتتاح خانه‌های محروم در اراک/ساخت 10 باب منزل در طرح‌ اردوهای جهادی

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک گفت: 10 خانه محروم با کمک بسیج ناحیه مقاومت اراک در طرح اردوهای جهادی ساخته و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۸۲۲۶۱۱
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با حضور فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک و مسئولین کمیته امداد امام خمینی(ره)، دو واحد خانه محروم در روستاهای "جیریا" و "نوازن" از توابع شهرستان اراک که به همت بسیجیان جهادگر ساخته شده بود همزمان با نهمین روز از دهه فجر افتتاح شد.

پاسدار محمدرضا رضایی در مراسم افتتاح این واحدهای مسکونی ضمن تقدیر از تلاش جهادی و بسیجی عزیزانی که در این کار خیر شرکت کرده بودند، گفت: بی شک این اقدامات خیرخواهانه بی اجر و پاداش نزد خداوند نیست.

وی افزود: ساخت خانه محروم امسال به همت بسیج در اراک آغاز شد و تاکنون 10 خانه محروم با کمک بسیجیان در طرح اردوهای جهادی ساخته و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک تصریح کرد: برای سال آینده نیز با همت بسیج، 8 پروژه دیگر انجام خواهد گرفت و امیدواریم توان این را داشته باشیم که پروژه‌های بیشتری را انجام دهیم. با ورود بسیج به عرصه ساخت خانه محروم، به واقع نشان دادیم که بسیج در این بخش نیز از ظرفیت خوبی برخوردار است.

پاسدار رضایی با بیان اینکه توقع می‌رود مسسئولین بیش از گذشته در کنار نیروی بسیج برای خدمت رسانی حضور داشته باشند و این نهاد مردمی را یاری رسانند، گفت: برای ساخت این تعداد خانه محروم بسیجیان و نیروهای پاسدار هرچه در توان داشته اند به کار گرفته‌اند. در بین آنان هستند کسانی که حتی شخصا هزینه‌هایی را در این طرح‌ها و پروژه‌ها تقبل کرده و متاسفانه امروز از نظر مالی دچار مشکلاتی شده‌اند. نیروهای خدوم بسیج در هر عرصه‌ای به اندازه توان خود تلاش می کنند و می طلبد که مسئولین نیز در کنار آنان باشند و بیش از این یاری‌رسان بسیج باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار