صمدی افشار گفت: مردم ایران اسلامی با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن نشان خواهند داد که با انقلاب اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری یک ارتباط ناگسستنی دارند
کد خبر: ۸۸۲۲۶۱۴
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵
دکتر بابک صمدی افشار در استانه مراسم یوم الله دهه ی فجر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، گفت: مردم ایران اسلامی با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن نشان خواهند داد که با انقلاب اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری یک ارتباط ناگسستنی دارند.

وی افزود: مردم ایران، سربلندی ،موفقیت،عزت و راه صحیح استقلال و حاکمیت ملی را در پناه انقلاب اسلامی می دانند و هر سال با شرکت گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن، این موضوع را به نمایش می گذارند.

صمدی افشار با اشاره به اینکه مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن امسال که جشن ملی برای همه ایران است، به استقامت، پایداری و امنیت کشور معنای جدیدی می دهند، تاکید کرد: حضور مردم پاسخ گویایی به سخنان نادرست و برخی لفاظی ها است.

پژوهشگر حوزه ی سیاسی خاطر نشان کرد:حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان خواهد داد که مردم و مسئولان یکصدا، پای آرمان های امام و انقلاب ایستاده اند و ارزش های انقلاب را دنبال خواهند کرد.

ارسال نظرات