خبرهای داغ:
برگزاری جشن سی و هشتمین بهار انقلاب اسلامی در مسجد جامع بافران برگزار شد .
کد خبر: ۸۸۲۲۶۱۹
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱
به گزارش خبرنگار بسیج از نایین نماینده نایین و خوروبیابانک در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن پیروزی انقلاب اسلامی گفت : در تاریخ انقلاب اسلامی که بنام ملت مجاهد ایران رقم خورد اگر بخواهیم به تاریخ انقلاب برگردیم همه شما در کوچه پس کوچه های انقلاب خاطرات زیادی رادارید . 
عباسعلی پوربافرانی افزود : در  بافران  بسیاری از مسائلی در دوران انقلاب با انواع و اقسام رفتارهایی که انقلابی داشت و  شاهد بودیم رقم خورد که بزرگ ، کوچک ،پیر جوان همه در عرصه های مختلف انقلاب برای شکل گیری حضور داشتند. 
وی اضافه کرد : این انقلاب ، انقلاب مردمی است که با رهبری معمار بزرگ انقلاب امام راحل (ره) انصفانه مدبرانه و استادانه پایه ریزی شد و همه ابعاد در آن دیده شد چرا که این انقلاب ویژگی مهم و حیاتی اش پیوند با اسلام و شعارهایی که مردم می دادند برخواسته از اعتقادات قلبی بود. 
پوربافرانی با بیان اینکه مردم در رژیم ستم شاهی شاهد سلطه بیگانه بر کشوری  بودند که کشور را عقب نگه داشته بود افزود: تنها عناصر محدود و  یا بیگانه با  وابستگی به نظام شاهنشانی داشتند. 
مراسم جشن پیروزی انقلاب در بافران
وی اظهار داشت : شاه نوکری همه جهان را می کرد به جز مردم و لی امام با شعار استقلال محور بودن حرکتش آمد و زمینه بسیاری از رشد ها و ابعاد توسعه را در عرصه های مختلف فراهم کرد. 
نماینده نایین و خوروبیابانک بیان کرد : در تئوری امام حکومت و فرمانروایی بر تفکر اسلامی بنا نهاده شد امام یک محل ساده را برای زندگی اش انتخاب می کرد چون می خواست شعار های اسلامی اش با رفتار و اعمالش مطابقت داشته باشد.
وی در ادامه اشاره کرد : امام ، حسینیه جماران را بعنوان مرکز اداره انقلاب انتخاب می کند تا پیوند اسلام و انقلاب با نهضت حسینی مستحکم تر شود.مردم در این انقلاب نقش محوری دارند. استقلال، اسلام و مردم  محور است چون استقلالی است  که به عزت نظام جمهوری اسلامی منجر شود.
پوربافرانی درپایان گفت: اما بیگانه وقتی این انقلاب را می بیند احساس خطر می کند و این احساس خطر را در عرصه های مختلف برنامه ریزی می کند تا بتواند این انقلاب را خدشه دار و به چالش بکشاند. محوریت امداد غیبی ، وحدت کلمه حضور مردم سبب می شود نتواند دشمن علی رغم توطئه های مختلف این نظام و انقلاب را متزلزل کنند.
وی حضور مردم  نه تنها در ابتدای انقلاب،بلکه در عرصه های مختلف انقلاب را بیمه کرد . و این  مهم این است که در همه عرصه ها انتخاب مردم حرف می زند و تصمیم گیری می کند مردم با وجود شیطنت های استکبار با وجودحضور قدرت های استکباری در یک طرف و ملت  و دولت  و نظام مقدس جمهوری اسلامی در طرف دیگر پیروز این میدان مردم و نظام است همه اینها به واسطه حضور شماست.
عباسعلی پوربافرانی در پایان گفت :  حضور مردم در صحنه مهمترین ویژگی است که انقلاب را اینگونه سر پا نگه داشته است.  گفتنی است طرح سوال توسط نماینده نایین و اهدای جوایز  ، شعرخوانی از برنامه های جشن شب پیروزی انقلاب اسلامی ایران در شهر بافران بود.
مراسم جشن پیروزی انقلاب در بافران
ارسال نظرات
آخرین اخبار