خبرهای داغ:
فرمانده سپاه مراغه در نشست فرهنگی نقش انقلاب در منطقه در جمع امدادگران کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان با اشاره به لزوم وجود وحدت بین آحاد مردم و مسئولان گفت: حضور گسترده مردم در صحنه های خطیر جامعه با اتحاد و تبعیت از ولایت فقیه و رهبری خنثی کننده توطئه های دشمنان و عامل پیروزی است.
کد خبر: ۸۸۲۲۶۳۲
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رضا سامی روز پنجشنبه افزود: شکست دشمن در اجرای توطئه ها و فتنه های بزرگ از جمله فتنه 88 به علت اعتقاد و باور راسخ مردم به انقلاب، نظام اسلامی و رهبری بود.

وی ادامه داد: تحریم های کمرشکن و تهدیدات مستمر دشمنان از جمله آمریکا علیه کشورمان که برای ایجاد یاس در بین مردم و تضعیف نظام اسلامی بود؛ با تدابیر رهبر انقلاب تبدیل به اوج افتخارات کشورمان شده است.

سامی بیان کرد: پیشرفت های چشمگیر در زمینه های دفاعی، فنآوری های نوین پزشکی، سلول های بنیادین، فناوری هسته ای و علوم هوا و فضا؛ کشورمان را به یکی از قدرت های برتر دنیا در زمینه های علمی و دفاعی کرده است.

وی با اشاره به صدور گفتمان انقلاب اسلامی در سال های اخیر به کشورهای دنیا و منطقه اظهار داشت: با وجود راه اندازی جنگ های نیابتی و تشکیل گروه های تروریستی در منطقه برای تضعیف جبهه و فرهنگ مقاومت، فرهنگ انقلابی به ملت های بیدار جهان صادر شده است.

سامی افزود: وجود گفتمان و فرهنگ انقلابی در بین ملت های منطقه اجازه حضور و قدرت نمایی به استکبار و مزدوران منطقه ای آن را نخواهد داد.

وی ادامه داد: تهدیدهای پوچ و توخالی رئیس جمهور جدید آمریکا توهمی بیش نبوده و خیالی بودن و توهم بودن این سخنان و ادعاها در تحولات اخیر منطقه از جمله در عراق، سوریه و یمن بر جهانیان به اثبات رسیده است.

فرمانده سپاه مراغه اضافه کرد: ماهیت پشت پرده و اصلی دولت جدید آمریکا علیه کشورمان در موضع گیری ها و سخنان اخیر ترامپ به وضوح دیده می شود و این تهدیدها در برابر گفتمان انقلاب و اقتدار نظام اسلامی سرابی بیش نیست.

وی اطاعت از رهنمودهای رهبر انقلاب در زمینه پیشگیری از اسیب های فرهنگی و اجتماعی در جامعه موثر دانست و گفت: بر اساس این منویاتٰ هوشیاری در برابر تاثیرات مخرب برنامه های ضد فرهنگی رسانه ها و شبکه های ماهواره ای ضروری است.

سامی افزود: استفاده از کالاهای ایارنی، حمایت مسئولان از تولیدات داخلی و اجرای اقتصاد مقاومتی به عنوان راهبرد و تدبیر موثر رهبری، بهترین راهکار برای بهبود وضعیت اقتصادی و اجتماعی جامعه اسلامی مان است.

ارسال نظرات