فرمانده عملیات قرارگاه ثارالله امروز راهپیمایی گرامیداشت 38 مین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آرزوهای اوبا و ترامپ لگد مال می شود و اگر جرات دارند تصاویر پرشور، حماسی و دشمن شکن مردم را به نظاره بنشینند.
کد خبر: ۸۸۲۲۷۱۲
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار ناصر شعبانی فرمانده عملیات قرارگاه ثارالله ظهر امروز در مراسم سخنرانی راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرستان سنندج با قدر دانی از حضور باشکوه مردم در گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اظهار داشت: امروز ایران اسلامی سربلند تر از همیشه در جهان خوش درخشیده است.

 

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران بعد از گذشت 37 سال علی رغم تمام توطئه های دشمن باثبات و استوار تر از همیشه به لطف خدا و برکت خون رزمندگان اسلام است.

 

شعبانی با بیان اینکه هیچ گاه ظرفیت اسلام و انقلاب برای کسی قابل درک نیست، گفت: حتی در صورت هجمه همه توطئه ها از هشت سال جنگ تحمیلی، غائله های قومی و مذهبی باز هم انقلاب و اسلام با توکل به خدا و در مسیر الهی همواره پیروز است.

 

سردار شعبانی دفاع از حق مظلوم و تاختن به ظالم را از اولویت ها و سیاست های اصلی نظام اسلامی در جهان نام بردو خاطر نشان کرد: ایران اسلامی همواره نشان داده است که در مقابل سلطه استکبار ایستاده است و امروز جمهوری اسلامی ایران جلودار همه حرکت های آزادی خواهانه در جهان است.

 

وی ادامه داد: سیاست اصلی نظام اسلامی برای دستیابی به فناوری هسته ای تهاجمی نیست اما دشمنان با جوسازی آن را نکار می کنند.

 

فرمانده عملیات قرارگاه ثارالله بیان کرد: این تازه به دوران رسیده در آمریکا اعلام کرد که ما برجام را پاره می کنیم و جواب ما به وی این است که اگر شما برجان را پاره می کنید ما آن را آتش می زنیم.

 

وی قدرت و توان نظام جمهوری اسلامی ایران را مردم خواند و افزود: عمق استراتژی نظام جمهوری اسلامی ایران مردم هستند.

 

وی افزود: امروز در سراسر ایران اسلامی در راهپیمایی گرامیداشت 38 مین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آرزوهای اوبا و ترامپ لگد مال می شود و اگر جرات دارند تصاویر پرشور، حماسی و دشمن شکن مردم را به نظاره بنشینند.

 

فرمانده عملیات قرارگاه ثارالله عنوان داشت: به لطف خداوند کشور ما امنیت بی نظیر در جهان دارد و و امروزه بر خط مقاومت استوار است.

 

سردار شعبانی در ادامه سخنان خود ضمن اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در حوزه های مختلف بیان کرد: جوان ما امروز در عرصه جهانی خوش درخشیده اند و امروزه سربلند تر از همیشه بر قله های افتخار و سربلندی ایستاده ایم.

 

وی در پایان با اشاره به ظرفیت های خوب استان کردستان از حوزه آبی و صنعت و کشاورزی گرفته تا خطوط ریلی و راه سازی گفت: استان کردستان در اوایل انقلاب اسلامی به دلیل جنگ هشت ساله تحمیلی و مقابله با گروهک های ضد انقلاب با محرومیت های بیشتری همراه بوده اما امروز زمینه برای روند روبه رشد توسعه در استان فراهم است و این امر مستلزم توجه و خدمت گذاری بیشتر مسئولین است.

ارسال نظرات