پاسخ سرلشکر رضایی به تهدیدات ترامپ :

آقای ترامپ سر جایت بنشین، تو نمی‌توانی کاری انجام دهی/‌همه دنیا می‌داند که ایران به دنبال جنگ نیست

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه تهدید ترامپ تاثیری ندارد، عنوان کرد: با تهدید او اتفاقی برای ما نمی‌افتد و ما به ترامپ می‌گوییم که بزرگتر از تو نتوانسته کاری انجام دهد، شما سر جایت بشین که نمی‌توانی کاری انجام دهی.
کد خبر: ۸۸۲۲۷۴۵
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج،سردار سرلشکر محسن رضایی در جمع راهپیمایان کرج با تبریک 22 بهمن و تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: مردم کرج امروز شکوه و عظمت انقلاب اسلامی را یک بار دیگر به نمایش گذاشتند.

آقای ترامپ سر جایت بنشین، تو نمی‌توانی کاری انجام دهی/‌همه دنیا می‌داند که ایران به دنبال جنگ نیست

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با فراز و نشیب‌های مختلفی در طول این 38 سال مواجه بود، افزود: برخی ملت ایران را تهدید کردند و سعی در تضعیف انقلاب داشتند و برخی در این مدت از انقلاب جدا شدند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ملت ایران همچنان پای انقلاب اسلامی ایستاده است، تصریح کرد: انقلاب معجزه اول بود و ایستادگی در مقابل دشمن معجزه دوم انقلاب بود و در این مدت ملت ایران پای انقلاب اسلامی خود ایستاده است.

وی با بیان اینکه ملت ایران به سبب اینکه به دنبال شکوه ایران هستند به انقلاب پیوسته‌اند، افزود: ملت ایران به دنبال تمدن بزرگ، اقتصاد شکوفا، دانشگاه‌های بزرگ و علم و فناوری  است.

وی با اشاره به اینکه تهدید ترامپ تاثیری ندارد، عنوان کرد: با تهدید او اتفاقی برای ما نمی‌افتد و ما به ترامپ می‌گوییم که بزرگتر از تو نتوانسته کاری انجام دهد، شما سر جایت بشین که نمی‌توانی کاری انجام دهی.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ترامپ کاباره‌دار بوده است، گفت: آل‌سعود از اینکه چنین آدمی بر سر کار آمده خوشحال شده است.

رضایی با بیان اینکه همه دنیا می‌داند که ما به دنبال جنگ نیستیم، ادامه داد: اما از سر راه پیشرفت ما کنار بروند و ما را تحریم و تهدید نکنند.

وی با اشاره به اینکه ما را تهدید نکنند که مقابله می‌کنیم و حمله نکنند که حمله می‌کنیم، بیان کرد: زمانی که ما تمدن داشتیم اروپا و آمریکا تمدن نداشتند.

رضایی با بیان اینکه اگر بخواهیم جنگی به وجود نیاید باید قوی باشیم، اضافه کرد: اگر ضعیف باشیم به ما حمله می‌کنند و اگر امروز امنیت داریم به سبب اقتدار و داشتن موشک است.

وی با اشاره به اینکه باید صنعت، کشاورزی و اقتصاد را به همین قدرت برسانیم، گفت: باید در جاهایی که عقب هستیم جلو بیاییم نه اینکه در جاهایی که جلو هستیم عقب برویم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه هدف تهدید ترامپ، فروش سلاح‌های مانده آمریکا در انبارهای خود است تا بتواند پول به دست بیاورد، ادامه داد: هدف دیگر آنها عقب زدن پیشرفتهای ما است.

وی با اشاره به اینکه ما را برای تحول اقتصادی که می‌خواهیم  انجام دهیم تهدید می‌کنند، بیان کرد: به جوانان ما القا می‌کنند که شما نمی‌توانید کاری انجام دهید و در ماهواره و فضای مجازی بی‌تفاوتی جوانان ما را به این موضوعات تبلیغ می‌کنند.

رضایی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی نقشه شکوفایی ملت ایران است، افزود: تحریم، توطئه است و برای اینکه جلوی ما را بگیرند در آینده بیشتر تلاش می‌کنند و آتش‌سوزی بیشتر و خرابکاری بیشتر انجام می‌دهند.

وی اضافه کرد: ما با خودباوری و رهبری مقتدرانه رهبر معظم انقلاب پیش می‌رویم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها