سردار فتوحی در یادواره سردار شهید یزدانی مطرح کرد:

امروزه نفودی ها در لباس دین چوب لای چرخ انقلاب می گذارند/حضور در راهپیمایی 22 بهمن بهترین پاسخ به گزینه های روی میز آمریکا است

فرمانده سپاه الغدیر یزد در یادواره سردار یزدانی و شهدای محله هادی آباد اظهار داشت: بعضی ها امروز در لباس دین علیه دین به عنوان نفودی ها چوب لای چرخ انقلاب می گذارند.
کد خبر: ۸۸۲۲۷۶۳
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در یادواره سردار یزدانی و شهدای محله،آبروی محله در جمع مردم شهید پرور هرات ضمن تبریک سالگرد سی و هشتمین بهار انقلاب، به چگونگی شکل گیری انقلاب اشاره و اظهار داشت: ملت ایران با فرمول عزت که عبارت بود از قرآن مجید، 124 پیامبر و 14 معصوم و با یاری جستن از خداوند به پیروزی رسیدند.

سردار فتوحی اطاعت از شیطان بزرگ را همتراز با فرمول ذلت نام برد و گفت: اگر ملت فرمول ذلت که همان اعتماد به شیطان بزرگ است در پیش میگرفتند هیچوقت پیروز نمی شدند.

وی در ادامه به اشتراکات انقلاب با قیام امام حسین (ع) پرداخت و خاطر نشان کرد:در قضیه کربلا و انقلاب دین اسلام در خطر بود و همانطور که امام حسین (ع) برای نجات دین قیام کرد امام خمینی (ره) نیز اگر انقلاب نمیکردند دیگر اثری از دین در ایران نبود.

سردار فتوحی افزود: در زمان امام حسین (ع) دشمنان امام حسین (ع) در لباس دین بودند و در کرسی دین علیه دین فتوا دادند و در زمان انقلاب و الان نیز بعضی ها در لباس دین علیه انقلاب ایستاده اند.

وی گفت: بعضی ها امروز در لباس دین علیه دین به عنوان نفودی ها چوب لای چرخ انقلاب می گذارند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در ادامه اظهار داشت: ملت ایران از سال 42 برای خدا و برای تشکیل انقلاب اسلامی قیام کردند و تا زمانیکه فرمول عزت را در پیش بگیرند خداوند یار و یاورشان خواهد بود.

سردار فتوحی گفت: انقلاب ایران، جهانی است و بعضی در داخل کشور در کمال پر رویی حرف از رابطه با آمریکا میزنند و راه حل همه مشکلات را رابطه با این شیطان بزرگ عنوان و خدا رو فراموش کرده اند.

وی افزود: انقلاب به برکت خون شهدا و اطاعت از امام و رهبری در حل پیشروی است و با اقتدار نه در ایران بلکه در جهان سرآمد تمام کشورهاست.

فتوحی عنوان کرد: قدرت موشکی ایران چنان بر اتاق های جنگ آمریکا تاثیر گذاشته است که فرمانده نیروی دریایی آمریکا می گوید سامانه موشکی ایران در دریا استراتزی ما را تغییر داده است و اگر ما دریا بخواهیم باید استراتژی دریای را تغییر دهیم. و اکنون با این قدرت موشکی ایران تمام ناوهای و زیر دریایی ها و ناوهای هوایی ما با آهن قراضه هیچ فرقی ندارد

سردار فتوحی گفت: باید اعترافات دشمن را بازگو کنیم تا بعضی در داخل که به قدرت موشکی و نظامی ایران شک دارند و آمریکا را حلال مشکلات میداند حالیشان شود .

وی افزود:ما در حال ایجاد تمدن بزرگ جهان اسلام ناب محمدی (ص) هستیم.

فتوحی گفت:رزمندگان ما در دوران جنگ هر ناممکنی را ممکن کردند و اکنون نیز با پیشرفت های موشکی ابرقدرت ها را به زانو در آورده ایم.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در جواب یاوه گوی های ترامپ اظهار داشت:ملت ایران جواب گزینه های روی میز را در راهپیمایی 22 بهمن ماه خواهند داد.

سردار فتوحی در ادامه اظهار داشت: آمریکا در سه موقعیت در برابر ملت و انقلاب ایران تحقیر شد و باز هم میخواهد حقارت را تجربه کند.

وی افزود: اولین تحقیر آمریکا مربوط می شود به دستگیری جاسوسانی که به عنوان دیپلمات وارد ایران شدند و توسط انقلابیون دستگیر شدند،دومین تحقیر، دستگیری تفنگداران دریایی در آبهای جمهوری اسلامی که با دستهایشان بسته جلوی سربازان ایرانی زانو زدند .

سردار فتوحی افزود: باید به آمریکاییان بگوییم اگر بخواهید نگاه چپ به کشور امام زمان (عج) کنید نه از ناو هوایی،نه پایگاه های زیر زمینی و زیر دریایی خبری نیست و با یک حمله ایران آنچه دارید با خاک یکسان خواهد شد و سومین تحقیرشان به وجود می آید.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد اظهار داشت: ما اجازه نمیدهیم نفوذی ها در داخل کشور بخواهند جنایت های آمریکا را سانسور کنند و هرزبانی که بخواهد آمریکا را تطهیر کند آن زبان را از حلقومش بیرون می کشیم،هر دستی که به سوی آنان دراز شود قطع و هر چشمی که به آمریکا نظر داشته باشد کور می کنیم.

وی افزود: امروزه انقلاب جمهوری اسلامی از مرزها عبور کرده است و به تمام دنیا مصادره شده است.

سردار فتوحی خاطر نشان کرد: اجازه نمیدهیم کسانیکه در لباس دین در کشور علیه ولایت فقیه حرف بزنند و مطلب بنویسند چون ملت ها مانند ملت زمان امام حسین (ع) و امام علی (ع) نیست و با حیله و ترفندها و فتنه 88 آشناست.

سردار فتوحی در پایان اظهار داشت:ملت ما ملت قرآنی است و اسلام سازی معاویه را قبول ندارد.

ارسال نظرات