یادواره سردار شهید حسین یزدانی تحت عنوان افتخار کوچه، آبروی محله در منزل این شهید والا مقام با حضور خانواده های معظم شاهد، ایثارگر، بسیجیان و تعدادی از مسئولان شهرستان خاتم برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۲۷۶۴
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، سرهنگ آزادی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: تمامی شهدا آبرو و افتخار جامعه ما هستند و نسل جوان ما باید با عمل گرایی و با توجه به منویات مقام معظم رهبری راه شهدا را ادامه دهند تا این ارزش ها برای همیشه تاریخ ماندگار باشد.
وی افزود: هرجا سخنی از شهدا به ميان مي‌‌آيد دل‌ها زنده می‌شود و اين توفيق بزرگی است که در خدمت شهدا باشيم و بتوانيم قدم کوچکی در راه زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهدا برداريم.
فرمانده ناحیه خاتم تصریح کرد: شهدا با تبعيت محض از ولایت فقیه در مقابل توطئه‌های استکبار جهانی ايستادگی کرده و جان خود را در راه دفاع از ارزش‌های والای نظام اسلامی در طبق اخلاص گذاشتند تا جامعه را از گمراهی نجات دهند.
گفتنی است این یادواره به همت حوزه مقاومت بسیج امام علی علیه السلام و با همکاری پایگاه های مقاومت بسیج شهید یزدانی و پایگاه اداری سردار شهید حسین یزدانی راهداری و حمل نقل جاده ای برگزار شد.
لازم به ذکر است هیئت عزاداری محله هادی آباد به صورت دسته های سینه زنی و زنجیر زنی از مسجد ولیعصر(عج) تا منزل شهید یزدانی به عزاداری پرداختند و یاد و خاطره شهید والامقام حسین یزدانی را گرامی داشتند.
شایان ذکر است سردار شهید حسین یزدانی اولین فرمانده سپاه و بسیج شهرستان خاتم بود که در 26 اسفند سال 1362 در جزیره مجنون به شهادت رسید

.

ارسال نظرات