رئیس بنیاد شهید کشور در یادواره شهدای شهرستان بافق گفت: ایستادگی دیروز، عزت امروز وتعالی فردای ما به واسطه فرهنگ مقاومت و ایثار است.
کد خبر: ۸۸۲۲۷۷۱
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، یادواره شهدای شهرستان بافق با حضور حجت الاسلام شهیدی رئیس بنیاد شهید کشور، استانداریزد، معاون سیاسی امنیتی استاندار ومسئولین بافق و مردم ولایتمدار بافق در محل مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.
حجت الاسلام شهیدی ضمن گرامی داشت ایام الله دهه مبارک فجر گفت: ایستادگی دیروز، عزت امروز وتعالی فردای ما به واسطه فرهنگ مقاومت و ایثار است.

وی در ادامه بیان داشت: روز۲۲بهمن روز امام وشهدا است و در این روز مردم همیشه در صحنه ایران حضور پررنگی خواهند داشت و به ندای مقام معظم رهبری لبیک خواهند گفت.

سخنران یادواره شهدای بافق گفت: زمان، زمان حساسی است ما هم در منطقه وهم در بین الملل با افراد کم عقلی مواجهه هستیم که بارها ما را مورد آزمایش و تحریم وتحت فشار قرا داده اند و ملت ما روز۲۲بهمن جواب یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا که نه در داخل وخارج از کشورش پایگاهی دارد را خواهند داد.

معاون رئیس جمهور ورئیس بنیاد شهید کشور در ادامه اظهار داشت: انقلاب اسلامی پیروز شد وتوطئه ها توسط منافقین و دشمنان بر علیه این کشور آغاز شد ولی ایستادگی این مردم باعث شد انقلاب بماند.

شهیدی گفت: وقتی دشمن نتوانست از طریق ترور شخصیت های کشور به این انقلاب ضربه بزند توسط عراق جنگ نابرابری را شروع کرد که مقاومت وایستادگی وایثار مردم باعث شد که با زهم شکست بخورند.

نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید به تعداد شهدا اشاره کرد وافزود: قبل ازپیروزی انقلاب تا آبان ماه سال جاری حدود۲۳۰هزار شهید تقدیم این انقلاب کردیم خانواده هایی که یک شهید، دوشهید، سه شهید، چهار شهید وپنج شهید تقدیم کرده اند.
حجت الاسلام شهیدی اظهار داشت:
۸۴خانواده در کشور است که ۵شهید تقدیم این انقلاب کرده است ۶۴خانواده داریم که ۴شهید شهید تقدیم کردند حدود 7 هزار خانواده در کشور هستند که دو شهید تقدیم کردند.

رئیس بنیاد شهید کشور در خصوص مسئولیت ما در قبال شهیدان نیز اشاره کرد: شهیدان امانتی که به دست ما دادند فرهنگ مقاومت، ایثار وشهادت است که طبق کلام رهبرا نقلاب باید آن را حفظ کنیم و ما امروز مدیون شهدا هستیم اگر امروز در دنیا مقابل ابرقدرت ها ایستادیم وحرف میزنیم این قدرت را شهدا به مستولین داده اند.

حجت الاسلام شهیدی در پایان گفت: امروز در خاورمیانه تنها کشوری که امنیت دارد ایران است وحتی به کشورهایی مثل یمن، بحرین، عراق وسوریه کمک می کنیم واین فرهنگی است که شهدا به دست ما دادند و باید حفظ کنیم.

ارسال نظرات