مشاور عالی فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان گفت: امروز برای مردم جهان ثابت شده است که حکومت آمریکا یک حکومت پوشالی و دروغین است و ملت ما به تنهایی در برابر تمام استکبار جهانی ایستاده است.
کد خبر: ۸۸۲۲۷۸۱
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، اکبر حفیظی پیش از ظهر امروز در جمع راهپیمایان سقزی با بیان اینکه 22 بهمن یک پدیده بی نظیر است، اظهار داشت: از دل های گرم و اراده های استوار مردم سقز و حضور باشکوه در این اجتماع ملی تشکر کرد.

 

حفیظی حضور مردم را، یک شاخص و یک پرچم برای نشان دادن عظمت رو به پیشرفت بودن انقلاب دانست و گفت: به واسطه حضور مردم، شاهد امنیت ایران اسلامی در خاورمیانه و جهان هستیم.

 

مشاور عالی فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان با بیان اینکه امنیت مقوله ی مهم و اساس پیشرفت هر کشوری است، افزود: ملت عزیز ایران در برابر پیچیده ترین تهدیدات و خطرناکترین توطئه های آمریکای جهانخوار آسیب ناپذیر بوده است.

 

حفیظی اضافه کرد: خاورمیانه که خاستگاه قوم های تاریخ ساز و ادیان و مذاهب مختلف بوده و پیامبران زیادی در این منطقه به رسالت مبعوث شدند به دلیل داشتن نفت و منابع خدادای مورد توجه و هجمه استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار، اسرائیل غاصب و انگلیس مکار بوده است و سایه این کشورها بر آن گسترده بوده است.

 

وی با بیان اینکه امروز به عراق، ترکیه، سوریه، پاکستان، افغانستان، یمن، لیبی، فلسطین و لبنان بنگریم که توسط استکبار مورد هجمه واقع شده اند و چه بر سر مسلمانان می گذرد، گفت: ایران اسلامی دارای 8 هزارو 700 کیلومتر مرز خاکی و آبی است که به واسطه حضور مردم جزو کشورهای امن در جهان محسوب می شود و باید قدردان این امنیت بود.

 

حفیظی در پایان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون پوشالی بودن استکبار جهانی در برابر قدرت ایران اسلامی، ابراز داشت: امروز ملت ایران با تمام توان در برابر آمریکا ایستاده و گوش به فرمان رهبر خود است.

ارسال نظرات