خبرهای داغ:
نوبخت در گرگان؛

مردم با وحدت کلمه همیشه تودهنی محکمی به دشمنان زده اند

معاون رئیس جمهوری به فتنه انگیزی‌های دشمنان در بین قوم ترکمن، کرد و عرب داخل کشور اشاره کرد و افزود: مردم با وحدت کلمه همیشه تودهنی محکمی به دشمنان زده و آنها را نا امید کردند.
کد خبر: ۸۸۲۲۷۹۵
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، محمدباقر نوبخت پیش از ظهر امروز در پایان مراسم راهپیمایی 22 بهمن در مصلی نماز جمعه گرگان اظهار کرد: نخستین ویژگی انقلاب، دینی بودن با رهبری یک مجتهد واجدالشرایط بود.

وی ادامه داد: ما در کشورهای مختلف کودتاهایی داشتیم که منجر به تغییر حکومت آنها شد اما نمی‌توانستیم ویژگی انقلاب را برای آنها در نظر گرفت، بلکه حرکت مردم انقلاب اسلامی یک انقلاب همراه با یک دگرگونی بزرگ بود.

معاون رئیس جمهور خاطرنشان کرد: انقلاب ما در زمانی از تاریخ اتفاق افتاد که تحولات بزرگی در قرن بیستم در سراسر جهان به وجود آورد.

نوبخت بیان کرد: در حالی که دنیا در دو جبهه سوسیالیزم، کمونیسم و لیبرالیسم در حال جنگ بودند خبر رسید که تحول انقلابی با رهبری دینی در ایران در حال شکل‌گیری است.

وی تأکید کرد: جهان به این نتیجه رسید که انقلابی در ایران با شعار نه شرقی و نه غربی در حال شکل‌گیری است که همه متحد شدند چون منافع خود را در خطر دیدند.

معاون رئیس جمهور بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران تنها انقلابی بود که همه دست به دست هم دادند تا انقلاب ایران اسلامی پیروز نشود اما اهداف فراگیر انقلاب اسلامی باعث پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد.

نوبخت گفت: سه کلمه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی از اهداف بزرگی بود که انقلاب اسلامی به دنبال آن بود و یک تفکر دینی با رهبری یک مجتهد دینی در رأس آن قرار داشت.

وی اضافه کرد: غیرخونین بودن انقلاب اسلامی یکی دیگر از ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران بود که مرجع دینی اجازه نداد مردم رو در روی ارتش قرار گیرد و دست به اسلحه ببرند.

معاون رئیس جمهور تصریح کرد: هیچ انقلابی با این سرعت نتوانست مدیریت شود و از 12 بهمن تا 22 بهمن انقلاب اسلامی با قدرت و اقتدار پیروز شد.

نوبخت تأکید کرد: برگزاری رفراندوم، یکی دیگر از ویژگی‌های انقلاب اسلامی بود که بعد از سقوط نظام شاهنشاهی برگزار شد و ثابت کرد که مردم نظام اسلامی را می‌خواهند و این اصل نظام نشان از آزادی و دموکراسی در نظام اسلامی است.

وی با اشاره به گذشت 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: این انقلاب یک انقلاب فراگیر مردم بود و ترکمن، عرب، کُرد، بلوچ و همه اقشار در کنار این انقلاب بود و این وحدت در حالی است که دشمنان فکر می‌کردند می‌توانند با تفرقه به نظام ضربه بزنند.

معاون رئیس جمهور به فتنه انگیزی‌های دشمنان در بین قوم ترکمن، کرد و عرب داخل کشور اشاره کرد و افزود: مردم با وحدت کلمه همیشه تودهنی محکمی به دشمنان زده و آنها را نا امید کردند.

نوبخت ادامه داد: همیشه دشمنان سعی در تخریب چهره‌های انقلاب داشتند اما نتیجه این تخریب آن شد که امثال شهید بهشتی‌ها برای مردم محبوب شده و هستند.

وی افزود: نتیجه تخریب‌ها همیشه بر اتحاد و وحدت مردم منجر شد که بعد از تخریب‌های نا موفق، ترورهای فیزیکی آغاز شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها