عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام

دولت عبور از رکود را تنها در اتاق‌های دربسته شاهد نباشد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دولت عبور از رکود را در اتاق های دربسته شاهد نباشد و به مردم در عمل این مسئله را نشان دهد، مردم عبور از رکود را لمس نمی‌کنند.
کد خبر: ۸۸۲۲۸۰۶
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ محمدرضا باهنر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز در جمع راهپیمایان کلانشهر اراک با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران یکی از قدرت‌های غیرقابل تعرض در جهان و منطقه است.

وی افزود: انقلاب اسلامی با سرمایه عظیم معنوی خود یعنی اعتقاد، شجاعت و امید پایه گذاری شد و امروز که بیش از 50 سال از شروع نهضت امام خمینی(ره) می‌گذرد انقلاب اسلامی و اسلا‌م‌خواهی در جهان غوغا می‌کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: امروز امت بزرگ اسلام و ایران در همه ابعاد اقتصادی، علمی، سیاسی خوب درخشیده‌اند تا جایی که شاهدیم ایران اسلامی در بسیاری از علوم پیشرفت‌های خوبی را کسب کرده به طوری که در این رشته‌ها عناوین تک رقمی را در سطح جهان دارد.

باهنر با اشاره به اقتدار امروز کشور در منطقه گفت: ایران اسلامی با وجود قرار گرفتن در منطقه‌ای نا امن به لطف خدا مانند جزیره‌ای امن است و این امنیت و آرامش را مدیون دور اندیشی و بصیرت مقام معظم رهبری هستیم که مسائل و موضوعات مختلف را به خوبی تحلیل و اینده‌نگری می کنند.

وی افزود: دانشمندان هسته‌ای کشورمان تلاش بی‌وقفه‌ای را را برای پیشرفت کشور در این زمینه انجام دادند و ایران امروز در دانش هسته‌ای به نقطه‌ای رسیده که جهان را برای مذاکرات با ایران به پای میزهای مذاکره کشانده است.

اقتدار نیروهای اطلاعاتی و امنیتی دست دشمنان را کوتاه کرده است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: امروز به واسطه اقتدار نیروهای اطلاعاتی و امنیتی است که توطئه‌های دشمن در کشور به مرحله اجرا در نمی‌آید و این توطئه‌ها با وحدت و انسجام مردم یکی پس از دیگری خنثی می شود؛ دشمن هم باید بداند که اگر دستی به نشانه تعرض به حکومت جمهوری اسلامی ایران دراز شود آن دست دیگر به کشور خود باز نخواهد گشت.

باهنر با اشاره به توان موشکی کشور گفت: علی رغم همه هجمه‌ها و تهدیدات علیه کشورمان، ایران بارها اعلام کرده است که قصد تجاوز به کشوری را ندارد و این تجهیزات برای دفاع از مرزهای کشور ساخته شده است؛ در جامعه‌ای که مرجع تقلید و ولایت و رهبری کشتار سلاح دسته‌ جمعی را حرام می‌داند به‌طور‌ قطع مقدمات بسترسازی برای کشتار دسته‌جمعی هم حرام بوده و ما هرگز انرژی هسته‌ای خود را برای کشتار به کار نبرده و نمی‌بریم.

وی با تاکید بر اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در تمامی عرصه‌ها کشور به رشد و شکوفایی دست پیدا کرده است، گفت: در کنار تمامی پیشرفت ها برخی از مشکلات از جمله بیکاری نیز وجود دارد که باید در جهت رفع آنها تلاش های لازم صورت گیرد.

اقتصادمقاومتی نسخه شفابخش رفع مشکلات اقتصادی

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: اقتصادمقاومتی به عنوان نسخه شفابخش در مقابل استکبار جهانی است و اجرای درست سیاست‌های آن می تواند بسیاری از مشکلات اقتصادی را که کشور امروز با آن مواجه است را مرتفع سازد.

باهنر با بیان اینکه دولت و مجلس شورای اسلامی نسخه اقتصادمقاومتی را به خوبی در دستور کار خود قرار نداده‌اند، افزود: هرچند اقداماتی در این زمینه صورت گرفته ولی هنوز ذائقه مردم از اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی متاثر نشده است، دولت نباید عبور از رکود را در اتاق‌های دربسته شاهد باشد بلکه به مردم هم در عمل این مسئله را نشان دهند.

رفع بیکاری با رونق تولید حاصل می‌شود

وی افزود: درکشور بیش از ۴ میلیون تحصیل کرده بیکار وجود دارد که ایجاد رونق در تولید به ایجاد اشتغال برای بسیاری از این افراد کمک می کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: دشمن هر سال در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب به طریقی به کمک کشور می آید و مردم را نسبت به ادامه دادن راه انقلاب مصمم تر می کند.

باهنر با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور جدید آمریکا گفت: یاوه گویی‌های رئیس جمهور جدید آمریکا یک انرژی مثبت و مضاعفی برای ملت بزرگ ایران بود تا با حضور خود و در پاسخ به اظهارات ترامپ نشان دهند ما از تهدید نمی ترسیم و همچنان پایبند به اعتقادات هستیم و از این ارزش‌ها دفاع می کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات