خطیب جمعه شهرکرد:

ملت ما ثابت کردند همیشه پشتیبان نظام و رهبری هستند

خطیب جمعه شهرکرد گفت: امروز در سراسر میهن اسلامی ایران مردم با حضور با شکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن ماه به همه جهانیان ثابت کرده اند که هیچ گاه پشت نظام و رهبر خود را خالی نخواهند کرد.
کد خبر: ۸۸۲۲۸۱۵
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام در خطبه های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه مشت محکمی بر دهان آمریکا و دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

وی تصریح کرد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه جهاد بزرگی را شکل داد که بی شک همه مردم در این زمینه احاس مسئولیت کرده و در راهپیمایی شرکت داشته اند.

حجت الاسلام نکونام تصریح کرد: ولایتمداری، مقاومت، عزتمندی و عزت بخشی به جامعه ایمانی، توکل بر خدا، نگاه به نصرت های الهی، نرمش قهرمانانه و ایثار و شهادت از مهمترین گفتمان های حاکم بر انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: تکلیف مداری، بصیرت و هوشیاری، دشمن شناسی، تلاش برای اعتلا و اقتدار نظام اسلامی، انقلابی گری و دین مداری با رویکرد عملی از دیگر گفتمان های حاکم بر نظام است که باید در راستای تقویت و تداوم این گفتمان ها از هیچ تلاشی دریغ نکرد.

نکونام با بیان اینکه گفتمان ولایت، محور و مبنای همه برنامه های کشور است، تصریح کرد: سلایق مختلف محترم و ارزشمند هستند اما آنچه باید بر همه ارکان نظام جاری و ساری باشد، گفتمان ولایت است.

امام جمعه شهرکرد، اقتصاد مقاومتی را از دیگر گفتمان های حاکم بر انقلاب اسلامی دانست و افزود: بایه به مقوله مهم اقتصاد مقاومتی بیش از پیش توجه شود چرا که اگر مسئولان تلاش خود را بر آن معطوف کرده بودند اکنون شاهد رشد بیشتری در کشور بودیم.

نکونام با اشاره به انتخابات سال آینده، بر تقویت وحدت و همدلی در کشور تاکید کرد و گفت: مراقب باشیم در سایه مسائل انتخاباتی وحدت لازم در کشور مخدوش نشود و پایبندی خود به ارزش ها را حفظ کنیم.

نکونام در ادامه با تسلیت ایام فاطمیه و تاکید بر الگوگیری از سبک زندگی حضرت زهرا(سلام الله علیها) تصریح کرد: محتوای انقلاب اسلامی ایران منش و سبک زندگی حضرت زهرا (سلام الله علیها) است و باید کوشید تا در همه امور خود را مقید به این سبک زندگی کنیم.

ارسال نظرات