مسئول بسیج رسانه استان چهار محال و بختیاری گفت: هم دلی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن ماه به دشمن نشان داد که هیچگاه نمی تواند بر ملت ایران نفوذ پیدا کند.
کد خبر: ۸۸۲۲۸۱۸
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار عیسی حیدری مسئول بسیج رسانه استان چهار محال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد : حضور جوانان در راهپیمایی  22 بهمن ماه به جهانیان نشان داد که  هیچ گاه پشت رهبرمان را خالی نمیکنیم  و پشت نظام ایستاده و از آن دفاع می کنیم.

وی با اشاره به اینکه  راهپیمایی 22 بهمن ماه یک وظیفه دینی نیز بود تصریح کرد : حضور در این راهپیمایی  نمونه بارز تولی و تبری است  که با حضور خود در این صحنه اعلام  انزجار  به ظلم استکبار جهانی است .

حیدری با بیان اینکه ما اعلام انزجاراز  استکبار جهانی و زیاده خواهی های دنیای استکبار و دنیای غرب  نموده ایم عنوان کرد: ما  در کنار رهبران دینی ایستاده  و از آن ها حمایت میکنیم.

وی تاکید کرد: قطعا" حضورمردم  هرچه با شکوه تر و پررنگ تر باشد مشت محکمی مردم بر دهان یاوه گویی های ترامپ خواهند داد و جواب دندان شکنی  است که از این به بعد هیچ گاه جرات نکند برای مردم ایران و نظام قانون خط و نشان بکشد.

حیدری یادآور شد: یکی از مسائلی که در جامعه امروز ما است این که  بتوانیم وحدتمان را حفظ کنیم و نگذاریم دشمن با اهدافی که دارد بتواند  نفوذ کرده ،  بین مردم تفرقه بیاندازد و خطوط اصلی نظام را منحرف  کند.

وی تاکید کرد : اگر همه ما باهم هم دل و هم زبان باشیم هیچ موقع و هیچگاه دشمن نمیتواند به اهداف شومی که دارد دست پیدا کند.

ارسال نظرات