معاون پارلمانی رئیس جمهوری گفت: امنیتی که امروز سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و بسیج در کشور ایجاد کرده‌ند بی‌نظیر است و باید تلاش کرد از این امنیت در راستای تقویت کشور استفاده شود.
کد خبر: ۸۸۲۲۸۳۰
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حسینعلی امیری در مراسم ۲۲ بهمن، با اشاره به اینکه امروز افراط و تفریط در سطح دنیا افزایش یافته است، اظهار کرد: گروه‌های تروریستی نظیر داعش به نام دین و با حمایت جهان سلطه و دشمنان اسلام دست به قتل و حرکات انتحاری می‌زنند؛ داعشی که پرداخته استکبار جهانی است و گناه قتل و استفاده از نام دین را مرتکب می‌شود و عده‌ای نیز به نام حقوق بشر، ارزش‌های انسانی را قربانی می‌کنند.

وی تصریح کرد: امروز امید یک‌میلیارد و ۲۰۰ میلیون مسلمان واقعی در جهان به جمهوری اسلامی ایران است و نباید فکر کنیم نظام ما فقط به داخل مرزهای جغرافیایی محدود می‌شود.

امیری بنای انقلاب اسلامی را اعتقادی دانست و گفت: انقلاب اسلامی خواسته و آرزوی ملت بود که به استبداد داخلی و وابستگی بیرونی پایان داد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور یادآور شد: بسیاری از انقلاب‌ها در طول تاریخ، پس از چند سال کمرنگ و تضعیف شده و به یک یادگار تبدیل شده‌اند شده‌ند اما انقلاب اسلامی پس از ۳۸ سال ماندگار شده و مردم از پیر و جوان برای حمایت از آن در صحنه حضور پیدا می‌کنند و زمانی که صحبت انقلاب باشد همه اختلاف سلیقه‌ها کنار می‌رود.

وی افزود: خواست مردم پیش از انقلاب، جمهوری همراه با اسلام بود و جمهوری اسلامی نتیجه خواست مردم است.

امیری با اشاره به اینکه هر انسانی نور را به تاریکی ترجیح می‌دهد، تصریح کرد: در نور انسان می‌تواند به هدف برسد و حرکت کند و ظلمت و گمراهی انسان را به بیراهه می‌کشاند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه آرمان امروز مردم ما همان آرمان‌های انقلاب اسلامی است، گفت: جوانان امروز ما امام(ره) را ندیده‌اند اما به راه ایشان اعتقاد دارند.

وی افزود: دستاوردهای نظام و انقلاب را می‌توان در حوزه‌های بسیاری نظیر آموزش، بهداشت و سازندگی بیان کرد اما آن چیزی که برای مستحکم کردن پایه‌های انقلاب اسلامی نیاز است، رشد اقتصادی است که زیرساخت‌های آن در کشور فراهم شده است.

امیری افزود: دولت به تنهایی نمی تواند مشکل اشتغال را رفع کند و امروز تحقق اقتصاد مقاومتی با مشارکت مردمی از شاخصه‌های انقلابی‌گری است.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری یادآور شد: امنیتی که امروز سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و بسیج در کشور ایجاد کرده‌ند بی‌نظیر است و باید تلاش کرد از این امنیت در راستای تقویت کشور استفاده شود.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، شهدای انقلاب و شهیدان مطهری و بهشتی، اظهار کرد: تاثیر گذاری رهبری امام خمینی(ره) بی نظیر است؛ شخصیت بزرگی که وجدان انسان‌ها را بیدار کرد، جهان را تکان داد و توانست معادلات دنیا را تغییر دهد.

امیری افزود: مقام معظم رهبری بر اساس قضاوت دوست و دشمن، حکیمانه انقلاب را رهبری کرده است.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور به تقدیم لایحه جدید قانون حمایت از روستاییان و عشایر به مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: این قانون می‌تواند در صورت تصویب موجب آبادانی بیشتر در این مناطق شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه با وجود مسئولین دلسوز و زحمتکش فرصت طلایی در اختیار چهارمحال و بختیاری است، گفت: مردم این استان همیشه در صحنه انقلاب حاضر بوده، شهدا و جانبازان زیادی را تقدیم اسلام کرده‌اند و امروز هم تمام و کمال با اقوام مختلف در صحنه حضور پیدا کردند.

ارسال نظرات