همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر

مراسم تجلیل مادران ،همسران شهداء و ایثارگران اشکفتک

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر مراسم تجلیل از مادران ،همسران شهداء و جانبازان در جوار قبور مطهر شهداء در حسینیه گلزار شهداء اشکفتک برگزارشد.
کد خبر: ۸۸۲۲۸۴۰
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری دراین مراسم پدر شهید مدافع حرم محمدحسن قاسمی با تبریک این ایام خجسته به رسالت زینبی مادران، همسران و خواهران شهدا اشاره کرد و گفت: در قیام عاشورا و پس از شهادت خامس آل عبا،قهرمان صبر،ایثار و فداکاری حضرت زینب کبری سلام الله علیها نقشی اثرگذار داشت و با کلام خود کاخ ستمگران را ویران کرد.

وی ادامه داد: بانوان ایران اسلامی هم با الگو گرفتن از حضرت زینب کبری سلام الله علیها در پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و سایر عرصه های انقلاب،رسالت خود را به خوبی انجام دادند.

پدر اولین شهید مدافع حرم جامعه پزشکی کشور به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اشاره کرد و افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی استکبار جهانی با توطئه های فراوان برای براندازی انقلاب اسلامی کوشش کرده است که با شکست مواجه شده و برای مقابله با جنگ نرم دشمن ترویج فرهنگ ایثار و شهادت درجامعه اهمیت ویژه دارد.

تلاوت سوره فجر،همخوانی سرودجمهوری اسلامی ایران،اجرای گروه سرودمدرسه دخترانه یاسین،کلیپ های پیرامون خانواده شهداء و ایرادسخن درخصوص مادران،همسران و خواهران شهدا ازدیگر برنامه های این مراسم بود.

دراین مراسم ازمادران،همسران شهداء وجانبازان قطع عضو وشیمیایی و رزمندگان تجلیل و مراسم با اقامه نماز جماعت مغرب وعشاء خاتمه بافت.

این مراسم به همت هیات رزمندگان اسلام اشکفتک- پایگاه مقاومت ابوذر غفاری- پایگاه بنت الهدی خواهران اشکفتک -هیات پیروان عترت و ستاد دهه فجر حوزه مقاومت غرب شهرکرد برگزار شد.

ارسال نظرات