نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس:

شعار «مرگ بر آمریکا» رمی جمرات حج انقلاب اسلامی است/ حکومت لیبرال دموکراسی غربی به انحطاط و نابودی رفته است

نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس از استکبار ستیزی و شعار مرگ بر آمریکا بعنوان رمی جمرات حج انقلاب اسلامی یاد کرد.
کد خبر: ۸۸۲۲۸۴۵
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، باستانی در مراسم پایانی راهپیمائی ۲۲ بهمن در تربت حیدریه اظهار کرد: حکومت لیبرال دموکراسی غربی به انحطاط و نابودی رفته است، زیرا شاخصه هائی عدم ترس و جنگ افروزی، امنیت و رفاه اجتماعی و فرهنگی و ابعاد مختلف سیاسی و اجتماعی در آن وجود ندارد و نتوانسته جامعه جهانی را راضی نگه دارد.
 
وی افزود: در آمریکا ترس از عدم امنیت بالاست و از سوئی دیگر بنیان خانواده ها ضعیف شده، زیرا مبنای حکومت بر اساس ارزشهای انسانی نیست.
 
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس اذعان کرد: حکومت اسلامی ایران با طراحی معمار کبیر انقلاب برای حوزه استقلال، آزادی و جمهوریت برنامه ای بر اساس اموزه های دینی و ارزشهای اسلامی تدوین کرد.
 
وی بیان داشت: در سالهای آغازین این انقلاب جبهه استکبار در دوران دفاع مقدس ۲۳۰ هزار شهید و هزار میلیارد دلار خسارت مالی را بر این کشور تحمیل کرد تا انقلاب اسلامی را به ورطه نابودی بکشاند اما امروز با گذشت ۳۸ سال، این نظام به الگوی حکومتی بسیاری از کشورهای دنیا تبدیل شده است.
 
باستانی تاکید کرد: امریکا تا قبل از این دو روی یک سکه بود که با امدن ترامپ ماهیت اصلی سیاستمداران این کشور بر همگان مشخص و بزک دموکراسی غربی فرو ریخت.
 
نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی از استکبار ستیزی و شعار مرگ بر آمریکا بعنوان رمی جمرات حج انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: شعار مرگ بر امریکا شعار محوری و راهبردی ملت ایران در مبارزه با استکبار و همه باید به آن پایبند باشند.
 
وی نیاز امروز جامعه اسلامی را وفاق و همدلی و رعایت اخلاق دانست و بیان کرد: همه سلایق سیاسی باید با اتحاد و همدلی و رعایت اخلاق در توسعه و آبادانی کشور و رسیدن به اهداف متعالی انقلاب اسلامی قدم بردارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار