آیه الله معلمی: با این حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن، مردم به استکبار جهانی فهماندند که از هیچ کس هراسی به دل راه نمی‌دهند و پشت سر مقام معظم رهبری در راه اعتلای انقلاب و نظام گام بر‌می‌دارند.
کد خبر: ۸۸۲۲۸۶۲
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، امام جمعه قائم‌شهر بیان کرد: عده‌ای بر این اعتقاد هستند که برجام، امنیت داخلی کشور را تأمین کرده است و این درحالی است که باید بگوییم امنیت داخلی کشور را سربازان گمنام امام زمان(عج) و سربازان سبزپوش سپاه حفظ کرده‌اند.
 
آیت‌الله علی معلمی در خطبه‌های نماز جمعه این‌ هفته شهرستان با بیان اینکه حضور گسترده مردم قائم‌شهر در این هوای سرد و بارانی در راهپیمایی 22 بهمن زیبا و ستودنی بود، اظهار کرد: این حضور به ترامپ، رئیس جمهور آمریکا فهماند که ملت ایران هیچ‌گاه از اعتقادات خود کوتاه نمی‌آید.

وی افزود: با این حضور گسترده، مردم به استکبار جهانی فهماندند که از هیچ کسی هراسی به دل راه نمی‌دهند و پشت سر مقام معظم رهبری در راه اعتلای انقلاب و نظام گام بر‌می‌دارند.

این مسؤول با بیان اینکه در سایه اعتقاد، آمادگی و اطاعت از فرمان الهی، امنیت داریم و دشمن از برخورد نظامی با ما در هراس است، اظهار کرد: آمریکا مانند همیشه ثابت کرد که قابل اعتماد نبوده و نیست و مذاکرات هسته‌ای را مصلحتی پذیرفت و به قول خود عمل نکرد.

معلمی ادامه داد: در زمان حکومت رژیم پهلوی، کشور ما را طوری بار آوردند که وابسته باشد و نفت در برابر غذا را ترویج دادند و هیچ‌گاه به فکر ساختن کشور و تأسیسات برای توسعه و پیشرفت آن نبودند.

وی با تأکید بر اینکه انقلاب متعلق به مردم است و آنان باید هرکجا نارسایی و نابسامانی دیدند از مدیران و مسؤولان مطالبه کنند، تصریح کرد: تا زمانی‌ که مسؤولان ما در نظام خوب به وظایف خود عمل کنند دست آنها را می‌بوسیم و زمانی‌که از مسیر منحرف می‌شوند باید به آنها تذکر داد.

امام جمعه قائم‌شهر در پایان گفت: امامت و ولایت، عزت شیعه است و ملت مسلمان و غیور ایران برای حفظ آرمان‌های امام(ره) و خون شهدا باید همواره گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها